Perazzi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bruker e-post klienten Mozilla Thunderbird for å lese og sende mail. Den er tilknyttet hotmail kontoen min. Fungerer stort sett greit men når jeg får tilsendt filvedlegg på ca. 3 MB og større får jeg aldri lastet de ned i Thunderbird. Får melding om tidsavbrudd fra tjener (timer rett og slett ut), må da logge meg på www.hotmail.com og åpne vedlegget der noe som er litt tungvint. Dette er et stort minus. Noen som hare en løsning på dette problemet eller er det bare slik det er? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ingen som har dette problemet? Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg bruker Thunderbird og Gmail. Jeg mener å huske at jeg fikk det problemet for en god stund siden, men jeg husker ikke hva jeg gjorde for å fikse det. Jeg mener å huske at problemene forsvant etter jeg formaterte, men det burde jo finnes en annen og bedre løsning. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Tror jeg har funnet ut av det, etter at jeg justerte opp verdien som stod under "tidsavbrudd for tilkoblinger" gikk det mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå