PantZman Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg er i den posisjonen at jeg har planer om å kjøpe meg en bruktbil. Jeg kom over denne bilen som leveres av/gjennom Autoland AS i stavanger. Noen som har noen erfaringer med de? Fant ikke så mye selv gjennom google bortsett fra dette gamle skrivet. Lenke til kommentar
otis Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror at de er seriøse, da man ikke finner noe info om de dem på Google, slik du selv påpekte. Endog så finner man heller ikke positive kommentarer engang. Kanskje ikke så rart, da det er verre å gi fine kommentarer, enn negative kommentarer. Men uansett så er jo firmaet registrert i 1995, så det har jo vart en stund. Det er mulig et utelending som eier firmaet, uten at det trenger å bety noe som helst. Ref: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=974645106 Jeg hadde ihvertfall mulig kjøpt bilen, om alt ser ut til å være i den stand man forventer å finne bilen i. Dvs. så og si helt strøken. Det positive er jo at den leveres med 12 mnd. garanti, og det er jo ganske lenge. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Glem det.. Endret 31. mars 2008 av Spartan Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Takk for svar. Har sendt dem 4 mailer i løpet av siste uken (sendte siste i dag) og har bare fått svar på første. I mailen sa de at bilen var fremdeles til salgs og bekreftet at den var svart og ikke blå som det stod i annonsen. Svarer de ikke iløpet av morgendagen så ringer jeg dem. Endret 31. mars 2008 av PantZman Lenke til kommentar
sirSnoll Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Disse er useriøse. Noen bekjente kjøpte en BMW/Mercedes (husker ikke helt) der for et par år siden. Et par uker etterpå røk registerreima, og de måtte ha rettsak for å få igjen penger. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jaja, etter en uke uten svar fra dem så ser jeg at kl 21.01 i kveld ble statusen på finn.no skiftet til "solgt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå