Kessler Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Denne typen lek kan ha vært på forumet før... her skal du tegne det som blir fortalt I PAINT eks. Jeg vil se gordon freeman. da tegner du gordon freeman på paint. klarer du det får du bestemme neste. Du behøver ikke tegne super fint da, men så bra at mann kan se hva det faktisk er.. Da begynner vi like godt med gordon freeman. Lykke til Endret 5. april 2008 av Traskelabb Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Reservert meg, holder på å tegne. Nestemann kan ta Steve Ballmer Om du ikke vet hvem det er, søk etter "DEVELOPERS DEVELOPERS" på youtube. Endret 31. mars 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tegn et bilde av hvordan du ser for deg at jeg ser ut! (For de som ikke skjønte det: Tegn meg) Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vil se Pamela Anderson holde en Gameboy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vil se en detaljert tegning av Christopher Walken og Chuck Norris tegne Optimus Prime sammen, mens Bruce Lee lager kaninører på de med fingrene og gliser skikkelig. I bakgrunnen av bildet er det en stor sal med mange mennesker. De fleste er 14 år gamle emo-gutter- og jenter. Noen kysser. Innimellom alle emoene er Samuel L Jackson og Angus Young. De fører en interessant samtale om hvor dårlig Christopher Walken er til å tegne. Foran de står Ari Behn og Kong Harald. Kong Harald har med seg en svær spade. Ari Behn har en stor kjevle i hånda, han er tydeligvis sint på gutta fra bandet Mayhem som står rett ved siden av og peker og ler av Ari Behns utrolig teite, rosa slips. I andre enden av salen står en pedofil mann med stramme bukser, og ser på småripsa som løper forbi. Han later som han leser avisen og har en enorm flosshatt. En sikkerthetsvakt med stor bart skuler nysgjerrig bort på den pedofile. Bak sikkerthetsvakten står en gjeng med diskusjon.no-nerder og diskuterer en dum tråd ved navn "Tegn det på Paint-leken". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) (Tegningen er veldig detaljert. Du kan se på mannen som holder bildet som en bonus.) Vil se en bil som har potensialet til å gå fort. BTW: Eksisterer det ikke en helt likens tråd? Endret 1. april 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg vil se en hund leke med en headcrab Endret 2. april 2008 av Traskelabb Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg vil se en tegning av Homer Simpson som sleiker Marge Simpsons, begge har Tanga-truser på seg. Endret 2. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Tok med bart og ^^ Jeg vil se george W. Bush slå homer simpson med en pinne Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor hoppa vi over min? Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Slik som du (Vintermåne) og KristofferB er alt for udetalijert og er ikke bra nok.. Tegn George W. bush som slår homer simpson med en pinne! Endret 4. april 2008 av Traskelabb Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvorfor hoppa vi over min? Udetaljert tegning. Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Lager litt lett for og holde leken i live, tegn George W. Bush Tegn så jeg kan se hva det er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hah! Jeg vil see ... uhm Hillary Clinton iført badedrakt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg vil se Cthulhu som turner! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Cthulhu Turner :!: Her har vi Cthulhu som innehar universet . samtidlig er det tina turner konsert i usa Du sa ikke hvilken turner Tegn jens stoltenberg som dere vil ! Edit: eller erna solberg Endret 16. juni 2008 av Sir_Tonnes Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg vil se en tegning av deg selv, som utfører favoritthobbyen din! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vil se en tegning av deg, utfører min favoritthobby Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg vil se det skumleste du vet om Endret 20. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå