Hans-Hugo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har overtatt en Palm Vx og har en plan med den, men jeg vet ikke om den virker. Når jeg setter den i dockingstasjonen og slår den på så kommer det opp en skjerm der det står: Palm Computing Platform. Videre kommer jeg ikke uansett hvordan jeg trykker på knapper, verken på skjermen, Palm-knappene eller på dockingstasjonen. Har koplet den til PC-en, men regner med at jeg trenger en driver som jeg ikke har for å få den til å kommunisere med COM-porten. Noen tips for hva jeg kan gjøre? Er det noen som reparerer slike her til lands eller i utlandet? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du kan prøve å ta en hard-reset. Altså å formatere den. Mer om det under. 1# Hold nede (on/off) knappen på PDA'en. Merknad: Treo 600 smarttelefoner har to power knapper. Hold ned knappen ved siden av antennen. (oppe) 2# Mens du holder inne power-knappen, snu på PDA'en, slik at du kan se baksiden. Hold power-knappen fortsatt inne, og bruk noe spist og lite for å trykke denne inn i RESET-knappen. 3# Når Palm Computing Platform eller Palm Powered logo dukker opp, slipp power-knappen. Logoen vil da se ut som én av disse: Merknad: På noen PDA'er, vil du se palmOne logoen og en "progress bar" først. IKKE slipp power-knappen før den andre runde "Palm Powered" logoen dukker opp (se bildene). Lenke til kommentar
Hans-Hugo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei, nå har jeg sittet og trykket på Power-knapp og reset-hull til fingrene gikk i svart uten at det dukket opp noen rund eller annen logo. Det ble bare nullbilde. Kan det være at programvaren er slettet? I såfall, går det an å gjøre noe med den? Får ikke kontakt med den på PC-en heller. Endret 31. mars 2008 av Hans-Hugo Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har Googlet litt nå, og kom da frem til en software update til Vx'en. Hvordan du gjør det står her. Lenke til kommentar
Hans-Hugo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har Googlet litt nå, og kom da frem til en software update til Vx'en. Hvordan du gjør det står her. Takk skal du ha, lastet ned den oppdateringen, men PC-en finner ikke Palm'en. Trenger nok installasjons-CDen for å komme igang. Får lete litt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå