Gå til innhold

Bruke Zalo Ultra til og vaske miniatyrer av tinn?

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å bruke Zalo til og vaske miniatyrer i tinn? Jeg har fått meg noen nye Reaper miniatyrer fra USA også har jeg fila vekk de "støpekantene" som jeg fant men jeg har hørt at det lønner seg og vaske dem også for og være sikker på å få vekk alt rusket. Synes jeg hørte noe om at man kunne bruke oppvaskmiddel men jeg ville sjekke her på forumet om det var noen som visste bedre?

Gleder meg til og se hvordan fargene mine fungerer på dem da jeg kun har hatt miniatyrer i plast og prøve meg på tidligere. Hadde vel noen tinnfigurer for mange år siden også men jeg var ikke like interessert i å male da som jeg er nå.. Så dette vet jeg lite om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å bruke Zalo til og vaske miniatyrer i tinn? Jeg har fått meg noen nye Reaper miniatyrer fra USA også har jeg fila vekk de "støpekantene" som jeg fant men jeg har hørt at det lønner seg og vaske dem også for og være sikker på å få vekk alt rusket. Synes jeg hørte noe om at man kunne bruke oppvaskmiddel men jeg ville sjekke her på forumet om det var noen som visste bedre?

Gleder meg til og se hvordan fargene mine fungerer på dem da jeg kun har hatt miniatyrer i plast og prøve meg på tidligere. Hadde vel noen tinnfigurer for mange år siden også men jeg var ikke like interessert i å male da som jeg er nå.. Så dette vet jeg lite om.

har du ikke set reklamen(den hetter noe med ultra du sakl bruke)

Lenke til kommentar
Bruk en gammet tannførste til å skrubbe dem, går inn i krokene og funker bra.

Tenkte å kjøpe en tannbørste bare for dette. Jeg har ikke lyst på gamle tannkremrester i figurene.. :p

Men nå har jeg nesten ferdigmalt en figur da. Og den vasket jeg bare med varmt vann, Zalo og hendene. Ikke opplevd noen problemer men så var ikke disse figurene de mest skitne jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...