Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få "det lille ekstra"?


Gjest Slettet+9817234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234

Hei folkens!

 

Rett på sak: Hvordan får jeg kjæresten til å skjønne at jeg trenger litt oppvartning? Alt er fint, men jeg trenger å føle meg som en dronning noen ganger - at han virkelig verdsetter meg, og ikke som en selvfølge. Jeg vet ikke helt hva jeg savner, men noe er det jo... Noen tips?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

 

Rett på sak: Hvordan får jeg kjæresten til å skjønne at jeg trenger litt oppvartning? Alt er fint, men jeg trenger å føle meg som en dronning noen ganger - at han virkelig verdsetter meg, og ikke som en selvfølge. Jeg vet ikke helt hva jeg savner, men noe er det jo... Noen tips?

 

Takk!

 

Hehe, kjenner meg igjen der.. :p

Gutter er jo gutter, så ikke alltid så mye å få gjort noe med.. Er jo ikke så lett for han å skjønne hva du vil kanskje, men det er jo kjedelig å måtte si det hver gang. Så hmm, ikke lett det der.

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten

Merkelig post. Vil du føle deg som en dronning, at han skal gjøre noe spesielt for deg?

 

 

Du vil at han skal ta i et tak for at du kan føle deg bedre? Syns du han burde tatt mer vare på deg?

 

Hva med å begynne å være litt slik for han. Gjøre noe spesielt for han.

 

Da setter du en standard. "Jeg gjør dette for deg. ser du? Da forventer jeg noe tilbake"

Etter en stund vil han da stå i gjeld til deg og du kan bruke kroppspråket til å gjøre deg kostbar ovenfor han, slik at han føler seg bundet til å gjøre noe spesielt for deg.

 

Et forhold skal være gjensidig. En kan ikke forvente sånne ting ut fra det blå hvis man ikke tar tak selv:)

gudd løkk

Lenke til kommentar

Jeg føler at det er viktig, og jeg tror forholdet bare har godt av at jeg viser spesielt mye omtanke av og til.

Jeg sier av og til, for hvis man bor sammen eller er rundt hverandre hele tiden har man ikke ork til å gjøre alt så romantisk hele tiden, er ikke sånn det er.. Pleier ofte å overraske kjæresten min med en ekstra god middag eller kvelds, i litt romantisk setting, eller har kjøpt en liten ting som jeg vet hun blir glad for, og husker å minne henne på hvor mye hun betyr for meg.

Det kan bli lett å glemme det, og miste litt fokus, for alt er ikke som om man er nyforelsket for evig, så det må litt jobb til av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...