Gjest Slettet+9817234 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei folkens! Rett på sak: Hvordan får jeg kjæresten til å skjønne at jeg trenger litt oppvartning? Alt er fint, men jeg trenger å føle meg som en dronning noen ganger - at han virkelig verdsetter meg, og ikke som en selvfølge. Jeg vet ikke helt hva jeg savner, men noe er det jo... Noen tips? Takk! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Snakk med han om det? Si at du vil at han skal verdsetter deg mer/gir deg et par komplimenter av og til hvis det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Joda, jeg har forsøkt å snakke med han om det, og så er det fint en ukes tid, før alt blir glemt...? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Joda, jeg har forsøkt å snakke med han om det, og så er det fint en ukes tid, før alt blir glemt...? Da snakker du bare med ham hver uke . Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gjør du noe spesielt for han av og til? Det er den beste påminnelsen som finnes. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Som atald sier, den som gir den får. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hva vill du vi skal fortelle deg? Vi akkurat som kjæresten din er ikke tankelesere! Endret 31. mars 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei folkens! Rett på sak: Hvordan får jeg kjæresten til å skjønne at jeg trenger litt oppvartning? Alt er fint, men jeg trenger å føle meg som en dronning noen ganger - at han virkelig verdsetter meg, og ikke som en selvfølge. Jeg vet ikke helt hva jeg savner, men noe er det jo... Noen tips? Takk! Hehe, kjenner meg igjen der.. Gutter er jo gutter, så ikke alltid så mye å få gjort noe med.. Er jo ikke så lett for han å skjønne hva du vil kanskje, men det er jo kjedelig å måtte si det hver gang. Så hmm, ikke lett det der. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gjør du noe spesielt for han av og til? Det er den beste påminnelsen som finnes. QFT! Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Merkelig post. Vil du føle deg som en dronning, at han skal gjøre noe spesielt for deg? Du vil at han skal ta i et tak for at du kan føle deg bedre? Syns du han burde tatt mer vare på deg? Hva med å begynne å være litt slik for han. Gjøre noe spesielt for han. Da setter du en standard. "Jeg gjør dette for deg. ser du? Da forventer jeg noe tilbake" Etter en stund vil han da stå i gjeld til deg og du kan bruke kroppspråket til å gjøre deg kostbar ovenfor han, slik at han føler seg bundet til å gjøre noe spesielt for deg. Et forhold skal være gjensidig. En kan ikke forvente sånne ting ut fra det blå hvis man ikke tar tak selv:) gudd løkk Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Enig med mange andre. Jenter som bare forventer at gutten skal ta initiativ hele tiden, og varte hu opp, er dumme. What goes around comes around. Føler vi at dere FORTJENER noe søtt/koslig/spesielt, så FÅR dere det. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Må si meg litt eni her.. Men etter det jeg har erfart så er det ikke helt slik som det skulle ha vært. Forventer jenter at det bare er gutter som skal være romantiske eller "gjøre det lille ekstra" som du sier? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dakar lille prinsessa. Det er nok ikke gutters jobb å få deg til å føle deg som en dronning, selv om altfor mange gir inntrykk av dette. Iallfall må du gjøre deg fortjent til det, altså selv jobbe for belønningen. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg føler at det er viktig, og jeg tror forholdet bare har godt av at jeg viser spesielt mye omtanke av og til. Jeg sier av og til, for hvis man bor sammen eller er rundt hverandre hele tiden har man ikke ork til å gjøre alt så romantisk hele tiden, er ikke sånn det er.. Pleier ofte å overraske kjæresten min med en ekstra god middag eller kvelds, i litt romantisk setting, eller har kjøpt en liten ting som jeg vet hun blir glad for, og husker å minne henne på hvor mye hun betyr for meg. Det kan bli lett å glemme det, og miste litt fokus, for alt er ikke som om man er nyforelsket for evig, så det må litt jobb til av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå