NoMilkToday Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hvem spiller der Lemme know Er selv <Dilladar 70 Dwarf Rogue> på Earthen Ring Endret 1. april 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hvilken server er folk på? Endret 31. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
Nador Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilken server er folk på? Nadoran 70 rogue. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Spiller der selv med et par kamerater, Tauren warrior på lvl 70 ved navn Rageabuser, og kommer til å flytte magen (lvl 70) over snart vet at Rageabuser ikke er et rp navn ^^ men trodde jeg kunne skifte etter jeg hadde transfera fra Deathwing, men det gikk ikke gitt. Så blir nok paid namechange snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var første serveren jeg spilte på da jeg begynte og likte meg godt der. Pga venner, så flytta jeg realm, men nå ser det ut til at jeg kommer til å dra tilbake dit.. Enten Earthen Ring eller Defias Brotherhood.. Off-tpc: Burde ha vært et seriøsitetsfilter på RP-servere egentlig, slik at folk som virkelig vil spille RP, skal få lov til det uten å bli lol-et ned av folk som tilfeldigvis har rota seg inn, uten å vite hva RP er for noe Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Hei du! Du kan bare si til GM att du ikke har RP navn så får du det skiftet gratis Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Få noen til å rapportere deg kanskje, så ikke gm'en gir deg et random navn. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 ja det er smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå