kristoga Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg glemte å ta trygg fjerning da jeg koblet fra min eksterne harddisk, og no er alle filmer, dokumenter, musikk og bilder borte. Likevel står det at den er fortsatt inneholder 297 GB. Har prøvd å koble den til en annen PC, men det samme skjer. Noen råd? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Filsystemet på disken er nok blitt korrupt. Da må du ha et spesial-program for å få filene tilbake. Eksempel på det er Getdataback som koster $ og så er det pc inspector file recovery som er gratis. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) hvis du bruker windows xp professional må du deaktivere enkel fildelign og ta eierskap over disken. du kan også prøve deg på en scandisk.. forsøk scandisk først her kan du lese om deaktivering av enkel fildeling: http://support.microsoft.com/kb/307874/no med administrator rettigheter: etterpå høyreklikker du på disken og velger sikkerhet og ser til at brukeren din ligger i lista Endret 31. mars 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå