Gå til innhold

Bilder fra PSN redesign!


Mala

Anbefalte innlegg

Koffor skal folk alltid klage?

Så plutselig finner man PSP games gitt...javell. Skjedde med PS1 spillene da? Haha, heilt latterlig. Bare rot.

 

Uansett, dette her skulle da vere eit felles rammeverk for PSN regner eg med. Når det er sagt så syns eg US løsningen er meget gog. Friskt og flott design, fungerer kjappere enn før og vel så det.

PS1 spillene e under PSP siden man kan overføre PS1 til psp.:)

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteintrykket mit var nedslående. Sier meg enig i at det ser penere ut, men synes ikke indelingen er spesielt bedre. Det største problemet, som forhåpentlig er forbigående, er den utrolig trege bildelastingen. Uten bilder så får man ikke noen rask oversikt om hva som befinner seg på siden og man må da manuelt klikke seg bortover og nedover for å se hva som ligger der. Så inntil det problemet er fikset så synes jeg den nye PSN er dårligere en forrige løsning.

Endret av HappyHerb
Lenke til kommentar
Helt ok...

Kan du si noe mer om hvorfor du fant det nye designet å være "helt ok"? Det er jo åpenbart et godt grensesnitt og uansett oppfatning design basert på simplisitet og godt fargevalg. Hvis du eventuelt har noen subjektive oppfatninger om at dette er verre, er det jo greit å utdype litt mer enn "ok".

 

Det er veldig kult å se at Sony er inspirert av Mac i utforming, knapper og dynamikk. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd :roll: Jeg må dog innrømme at brukervennligheten og oversikten på X360 fortsatt er hakket bedre.

Lenke til kommentar
Helt ok...

Kan du si noe mer om hvorfor du fant det nye designet å være "helt ok"? Det er jo åpenbart et godt grensesnitt og uansett oppfatning design basert på simplisitet og godt fargevalg. Hvis du eventuelt har noen subjektive oppfatninger om at dette er verre, er det jo greit å utdype litt mer enn "ok".

 

Det er veldig kult å se at Sony er inspirert av Mac i utforming, knapper og dynamikk. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd :roll: Jeg må dog innrømme at brukervennligheten og oversikten på X360 fortsatt er hakket bedre.

 

Må eg utdype det så jævlig da?? EG syns det er O-K...ok?

Lenke til kommentar
Faen hvem bryr seg da om kategoriene? Er da bare å gå innom "latest". Gaaaawd.

 

Så alt som kommer/har kommet vil kunne finnes under latest da meiner du? Etter hvert som innholdet tar seg opp er det jo heilt klart at ein god kategori inndeling er å foretrekke, og den finnes jo i US versjonen. Så hvorfor får vi ein amputert versjon? :)

Lenke til kommentar
Faen hvem bryr seg da om kategoriene? Er da bare å gå innom "latest". Gaaaawd.

 

Så alt som kommer/har kommet vil kunne finnes under latest da meiner du? Etter hvert som innholdet tar seg opp er det jo heilt klart at ein god kategori inndeling er å foretrekke, og den finnes jo i US versjonen. Så hvorfor får vi ein amputert versjon? :)

Hehe, jeg forstår frustrasjonen. Syns det hele er ganske weird fordelt selv, men for meg så sjekker jeg alltid latest og laster ned alt det nye hver torsdag. Blir sånn når man har 250GB HDD. :p

 

Men når det allerede er kommet en nyhet som jeg leste tidligere i kveld om hvordan kategoriene er fordelt må vel Sony Europe gjøre noe med det asap.

Lenke til kommentar

Tre ting jeg har å utsette.

1. Da det ble lansert ble det lovet alfabetiske lister i tillegg til andre inndelinger. Dette har jeg ikke greid å finne. Såvidt jeg husker har jeg ikke funnet "most popular" heller.

 

2. Bildene er hinsides trege.

 

3. Når man blar bortover kan man ikke trykke videre til høyre for å komme til neste nedlasting på listen. Man må gå ned på neste rekke for så å manuelt føre pekeren bort til venstre siden av rekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...