Bromlexl Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ser jo lovende ut dette, men jeg er ikke sikker på om det er her jeg ville lagt ressursene var jeg Sony. Vel jeg vil si det er en av de viktigste tingene sony har gjort på lenge. Storen har ikke vært særlig pen for å si det på en fin måte, brukervenlig har den heller ikke vært. Så dette er virkelig fremskritt. Selvsagt er Ingame XMB noe vi lengter mer etter. Så hvis vi skal måle opp mot det, så vil jo ingenting utenom Ingame XMB være godt nok. Synes dette er bra jobbet av sony. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ser ut som om den gamle storen er vekk nå? Når tror dere den nye er på plass? Skulle vel komme i kveld? Håper vi ser den før midnatt Den skal offisielt sett komme i morgen sammen med den nye oppdateringen. Tror ikke vi ser den før midnatt, more like 3-4 tida kanskje. Det beste med denne storen er at den ikke er web-basert og derfor LAGD for å styres med kontroll, ikke mus. Utrolig tungvint å bruke en store basert på bruk av mus. I tillegg blir det mindre lag, siden store-interfacet sannsynligvis legges inn på PS3-en og derfor lastes fra harddisk og ikke internett. Da er det kun bilder og annet innhold som hostes og må lastes ned. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 kommer 11.00 PM Pacific Time, som er kl. 08.00 i morgen...bare å legge seg å sove! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Håper de fikser slik at musikk ikke avbrytes når man bruker store'n, eller kanskje de inkluderer noe heismusikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Heismusikk og depresjoner får eg i fleng under menyene til GT5p, så nei takk Men er enig i at man hadde hatt godt av å kunne spille musikk mens man bladde rundt i nye demoer/videoer i PSN Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper de fikser slik at musikk ikke avbrytes når man bruker store'n, eller kanskjede inkluderer noe heismusikk. Jeg tror grunnen er sikkerhet, at de ikke vil ha noe kjørende i bakgrunnen når du skal betale med visa osv. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper de fikser slik at musikk ikke avbrytes når man bruker store'n, eller kanskjede inkluderer noe heismusikk. Jeg tror grunnen er sikkerhet, at de ikke vil ha noe kjørende i bakgrunnen når du skal betale med visa osv. Ja, det er mulig. Nå har vi i alle fall en del "plong" lyder for å bryte stillheten. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Deilig nytt design, mye raskere nå Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Installerer nå =D Gled deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jaså, fikk ein link tilsendt på msn her. Og skal man tru denne er det faktisk forskjell på kategori inndelingene mellom US og EU PSN...der US sin er den mest logisk oppbydge. Er det overhodet noen som helst logisk grunn til dette egentlig Kilde EDIT: Var faktisk inne og sjekket US og EU sjøl, og inndelingen hos oss er jo heilt bananas i forhold. Endret 15. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Eg opplevde US PSN som fantastisk mye raskere faktisk. Raskere og meir logisk inndeling ja takk. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mala: Denne siden sier hva jeg ikke klarer. Den nye butikken er fin, men Sony Europa må være en slags syk tvilling til Sony Amerika. Virker slik noen ganger... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Ja det var jo akkurat den siden eg linket til noen poster over Men ja, faen er det egentlig som skjer? Har dere sjekket sjøl? Da ser der kor løk i hodet dette er. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hehe ups, sett på makan. Den overså jeg. Nei, noen av kategoriene gir rett og slett ingen mening en gang. "Family Games"?! Er det virkelig så mange familiespill på PS-Store at dem trenger en egen kategori? Hvor er demoer? Tydeligvis iblandet vanlige nedlastbare spill. SCEE sikta seg inn på gullfuglen, men skøyt istedet seg selv denne gang... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Så plutselig finner man PSP games gitt...javell. Skjedde med PS1 spillene da? Haha, heilt latterlig. Bare rot. Uansett, dette her skulle da vere eit felles rammeverk for PSN regner eg med. Når det er sagt så syns eg US løsningen er meget gog. Friskt og flott design, fungerer kjappere enn før og vel så det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Enig med folk her litt surrete den nye PSn storen, håper de fikser på det Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eg opplevde US PSN som fantastisk mye raskere faktisk. Raskere og meir logisk inndeling ja takk. US Store er betraktelig tregere her, men bruker allikevel lengre tid på å finne det jeg vil på EU. La oss alle spamme vilt om dette på bloggen, threespeech og andre plasser sony leser! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg synes jeg så PAIN ligge under "Simulation"?!! :!: Vel, hvem er jeg til å si hva som er simulasjon og ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå