Ustedalen Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg skulle til å gå inn på Norli da jeg så denne mannen gå forbi meg. Jeg fulgte etter han, og nådde han akkurat i det han skulle tenne opp pipen sin. Jeg spurte om et bilde, noe han ikke hadde et problem med. Ikke noe særlig mer å si om denne karen. Tøff hatt! Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Er det bilde uredigert?Det ser litt kunstig ut... Fint bilde uansett:) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Har gått igjennom med curves, b&w konvertering, toning osv. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Har gått igjennom med curves, b&w konvertering, toning osv.Ok;) Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Flott portrett! Det eneste jeg kan kritisere er lite øyekontakt med mannen (kan hende det er brillene som gjør det) og signaturen. Hvilket objektiv benyttet du deg av? Fin bokeh. Endret 31. mars 2008 av contaminated Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Tror det ikke er brillekontakten, men det faktum at det er røyk som stiger fra pipen. Brukte Nikon 50mm F/1.8 Lenke til kommentar
Omar Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 HDR + B&W = Instant art? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 HDR + B&W = Instant art? Hva i alle dager mener du med det? Og nei, HDR teknikken er ikke brukt det. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 HDR + B&W = Instant art? Hva i alle dager mener du med det? Og nei, HDR teknikken er ikke brukt det. slapp av mann. Om noen beskylder deg for HDR bilde så er det ingenting å ta på vei av, heller tvert imot. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 slapp av mann. Om noen beskylder deg for HDR bilde så er det ingenting å ta på vei av, heller tvert imot. Se det heller som et bevis på HDR er oppskrytt Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 "HDR" er bare betegnelse på at det ikke er stor avstand mellom de lyseste tonene og de mørke. Det mange mener med HDR er "Tone Mapping" Jaja... Vil si jeg ikke likte glorien rundt hatten og ansiktet ble litt for flatt, litt for lite kontrast. =) slapp av mann. Om noen beskylder deg for HDR bilde så er det ingenting å ta på vei av, heller tvert imot. Se det heller som et bevis på HDR er oppskrytt Tom HDR kan gjøre en grå vinterdag ganske spennende, i alle fall når man kommer hjem Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Du har noen fine portretter! Cred for det, eneste jeg har å si her er pipa som ser ut til å blitt påvirket mer av redigeringen en resten av bilde, den så litt feil ut iforhold til resten. Men ellers ett kult bilde:) Lenke til kommentar
torillb Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 synes dette potrette var stiligt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå