Hagus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei! Eg lurer på kva som gjekk galt når eg skulle reformatere ardisken for å installere win xp på maskinen min, Eg for berre bekjed om att cd-rom ikke klarer å kopiere installasjons filer fra xp plata og når eg prøver å installere wi 98 igjen så for eg berre feilmeldingen fatal error med user.exe og kan ikke kopiere cab fil og forskjellige dll feilmeldinger KVA ER GALT??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei! Eg lurer på kva som gjekk galt når eg skulle reformatere ardisken for å installere win xp på maskinen min, Eg for berre bekjed om att cd-rom ikke klarer å kopiere installasjons filer fra xp plata og når eg prøver å installere wi 98 igjen så for eg berre feilmeldingen fatal error med user.exe og kan ikke kopiere cab fil og forskjellige dll feilmeldinger KVA ER GALT??? Dårlig RAM eller kjøling, muligens defekt PSU kan være aktuelle muligheter. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 det at xp ikke klarer å lese fra plata skyldes nok fettete plate, ripper el ta og repartisjoner hd og legg inn windows som du sier fungerer er bare at den krangler med xp men det løser seg ved en repartisjonering håper jeg Test også ramen med memtest og hd med testprogrammet fra hjemmesiden til produsenten av hd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå