RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Idag har jeg fått en litt "unormal" henvendelse. Har ei som ønsker anbefaling til en "kontor-PC" + projektor + lerret + scanner + printer + fax.. Dette her er ikke helt mitt området, jeg kan sette sammen "gaming" maskiner, men når det kommer til dette her så er jeg mer blank. Hun ønsker også et ferdig maskin, skal ergo ikke bygge den selv.. Så om noen kunne funnet noe bra til totalt 100'000kroner. Det også slik at hun skal bruke 100'000kroner, så det er ikke noe poeng å spare på kruttet her folkens Hun ønsker gjerne også forklaring av valget osv.. Så om noen kunne hjulpet meg litt her, så hadde jeg vært takknemlig Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Sånne jeg er borti "hver dag" jobber med montering av Bang & olufsen. har div kunder der som bruker noen kr.. hehe veit om en god projektor som kan brukes. sanyo PLV-z2000 sammen med et stewart lerret på 100" Endret 31. mars 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ingen sentraliserte løsninger, nettverk, backup annet enn eksterne disker osv? Bare en datamaskin, projektor med tilbehør, printer, og fax? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) man skal jobbe litt for å klare det.. men hu må da ha andre krav enn at det skal være dyrt? kvalitet, funksjoner muligheter og løsning? kan glatt bygge en maskin til 100.000 men ingen som har brukt for det akkurat ? men som en kamerat nevnte her: en grei prosjektor til 20 lapper, et lerret til hva 15 lapper? kontor pc til 20 lapper, fax for 20 lapper og scanner for 20 lapper med printer det er jo helt syko aleinel liksom Endret 31. mars 2008 av Dewil Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Det er visstnok for en eller annen oppgave som hun skal legge frem for et eller annet, det omhandler visstnok: "tenkt" budsjett på alt elektronisk maskineri som trengs på et kontor, hva nå enn det måtte bety Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 så hu skal ikke ha maskinen altså, bare vite hva det kostr.. kjekt. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det må kansje noen service-avtaler med i prisen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 så hu skal ikke ha maskinen altså, bare vite hva det kostr.. kjekt. Hun har jo allerede bestemt hva det "koster", dvs. 100.000.- Hva dette da skal være godt for veit ikke jeg... Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gøy! (Merk: følgende er en humoristisk betraktning, og ikke skrevet for å såre noen) Hun vil at du skal gjøre hjemmeleksa si, og du vil at vi skal gjøre jobben for deg. Slikt kalles delegering Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 100 flak er jo et astronomisk beløp bare for kontorutstyr til 1 person. Er budsjettet noe hun har fått tildelt for å bruke opp uansett hva eller? Ellers bør man vel prate med en leverandør som Dell e.l evt. noen flere bedrifter (for noe av det andre utstyret) om man skal brenne av så mye penger. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ellers er det bare å si i fra.. trenger penger her så hvis noen har 100.000 å dele ut i denne retningen tar jeg gledelig i mot med åpne armer og et varmt smil Lenke til kommentar
WASD Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Dette er vel ikke bare en spøk slik som "bendik" dro? Første april er ikke før i morgen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er slemt å starte for tidlig ja. Ellers har vi skrivere/kopimaskiner på jobb som faktisk koster over 100.000 kroner, men det er jo forsåvidt ting man leaser og ikke betaler i en vending. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 tror vi bare kan legge hele denne diskusjonen død, virker ikke som hun var spesielt seriøs i utgangspunktet. Lenke til kommentar
joro Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er visstnok for en eller annen oppgave som hun skal legge frem for et eller annet, det omhandler visstnok: "tenkt" budsjett på alt elektronisk maskineri som trengs på et kontor, hva nå enn det måtte bety I såfall er ikke 100 000,- så vanvittig mye penger. Du må slenge på kopimaskin etc. har 15 ansatte og har sikkert brukt 600 000,- på elektronisk kontorutstyr siste halvåret. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 med det samme vi snakker om penger: Hvis du har 90.000 skal jeg klare å selge deg en 40" tv og 150.000 for et par høyttalere. Dette er realistiske priser da B&O faktisk har noen dyre dingser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå