Slitenkæll Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Cs henger seg så fort jeg starter og spille, går fint og gå inn på spillet osv. men idet jeg starter og spille henger alt seg, hva kan problemet være ? Half life funker fint, Endret 1. april 2008 av cola98 2 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Får du noen form for feilmelding= WNetSendPacket Error eller slik? Det får jeg stadig vekk, bare deaktiverer F-secure. Men som sagt, det hadde hjulpet mye om du hadde presisert hva det står på feilmeldingen, if any Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Får du noen form for feilmelding= WNetSendPacket Error eller slik? Det får jeg stadig vekk, bare deaktiverer F-secure. Men som sagt, det hadde hjulpet mye om du hadde presisert hva det står på feilmeldingen, if any hehe skjønner hva du mener, men saken er den at jeg ikke får noen feil melding, det bare henger seg så må jeg restarte maskinen og når den skrur seg på igjen er alt på skjermen dobbelt så stort. 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ingen som vet ? er ganske ivrig etter og få det til og virke Altså alt henger seg, må skru av hele maskinen og når jeg skrur på igjen er alt på skjermen forstørret 2 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde vært kjekt om du oppga maskinvarespesifikasjoner. I tillegg om du har installert "custom" modeller og lignende. :-) Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ingen som vet ? er ganske ivrig etter og få det til og virke Altså alt henger seg, må skru av hele maskinen og når jeg skrur på igjen er alt på skjermen forstørret Prøvd å skifte oppløsning? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det burde ikke henge seg av den grunn slik at han må restarte? Så kjekt at skjermen din blir forstørret da Sånn kunne jeg godt tenkt meg og ^^ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det burde ikke henge seg av den grunn slik at han må restarte? Mulig jeg misforsto, men jeg trodde han mente det slik at han kom seg inn på cs når han restarta, bare at alt var forstørret? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Det burde ikke henge seg av den grunn slik at han må restarte? Mulig jeg misforsto, men jeg trodde han mente det slik at han kom seg inn på cs når han restarta, bare at alt var forstørret? Kommer ikke inn nei, alt bare henger seg, når jeg restarter er alt forstørret uten og funke 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Skall prøve og instalere på en annen data og se om det funker da, vis ikke så gir jeg opp og holder meg til half life 2 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis ikke det skulle funke er jo installasjonen din noe korrupt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå