Gå til innhold

Reddet alt etter Windows Formatering [Løst]

Anbefalte innlegg

Ok her er hendelsen som slettet all musikken, filmene & spillene jeg hadde lagret på HD-en.

-Jeg kjøpte meg en ny akkurat samme harddisk(500GB WD) som jeg hadde fra før og koblett den til pcen i en ledig s-ata port.

-Startet opp windows og formaterte disken for så å oppdage av den opprinelige disken var forsvunnet ... Jeg fant fort ut at hovedkorte hadde satt opp diskene i raid1!

Så spørsmålet mitt er hvordan kan jeg gjenopprette filene på disken?

Håper på svar fra personer med erfaring.

Brukte "GetDataBack for NTFS v3.32" (siden det ikke er ytringsfrihet her på forumet skal jeg ikke nevne hva jeg gjore for å få full versionen).

Dette funket meget bra å jeg fikk reddet alt!

Endret av snurre86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har formatert disken din, så er håpet syltynt.

Du kan prøve en hvilket som helst recovery software,; her har du noe å titte på i den anledning: http://www.google.com/search?hl=en&rls...ecovery&lr=

Uansett vil jeg nok tro at skal du være rimelig suksessfull med å få tilbake dataene dine etter formatering, så er det firmaer som Ibas som kan hjelpe deg - men det koster bøttevis av kroner.

Lenke til kommentar

det finnes mange gode programmer som gjør det, men tipper at du ikke vil betale alverden, og vet ikke hva som er det beste man får gratis, men det er det sikkert noen som kommer til å komme med her etterhvert!

Det som er veldig viktig er at du overhodet ikke bruker disken, det aller beste er å koble den fra fram til du skal prøve å gjennopprette dataene

Hvis du har formatert disken din, så er håpet syltynt.

Du kan prøve en hvilket som helst recovery software,; her har du noe å titte på i den anledning: http://www.google.com/search?hl=en&rls...ecovery&lr=

Uansett vil jeg nok tro at skal du være rimelig suksessfull med å få tilbake dataene dine etter formatering, så er det firmaer som Ibas som kan hjelpe deg - men det koster bøttevis av kroner.

tror ikke det skal være noe problem hvis man bare har formattert i windows, og ikke skrevet over

Lenke til kommentar

Brukte "GetDataBack for NTFS v3.32" (siden det ikke er ytringsfrihet her på forumet skal jeg ikke nevne hva jeg gjore for å få full versionen).

Endret av Snurre
Lenke til kommentar

Flott at det virket :)

skjønner deg veldig godt, man vet jo ikke hvordan slike programmer virker før man har prøvd, og er kjedelig å ha betalt for ingenting.

Men nå som du har brukt programmet og det har spart deg for mye arbeid og kansje reddet endel data for deg vil jeg oppfordre deg til å betale for programmvaren!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...