Aafloey Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Opplever at når jeg slår på PC-en så får jeg en sånn rask blå skjerm rett etter xp loadinga, jeg rekker ikke å se hva som står der før den starter på nytt. For i det hele tatt å få starta opp PC-en skikkelig må jeg slå den helt av. PC-en slår seg ofte av når skjermen slukkes etter 1 time og. Og da er det ofte scandisk starter ved oppstart igjen og finner feil... Er det HDD'n som har tatt kvelden? Eller er det noe annet? Har nylig formatert fordi jeg hadde samme problem fra før av, så dette er en ganske fresh xp innstallasjon. Lenke til kommentar
Zelig Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har akkurat samme problem. Får ikke skrudd på PC-en. Har prøvd å starte i sikkermodus, men det går heller ikke. Oppstart via windows-cd`en funker heller ikke. Forsøkte å installere xp på en "ren" og ny ekstern harddisk, men fikk feilmelding på blåskjermen som sa noe om virus. Håper at noen vet om det er noe å gjøre! Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Deaktiver automatisk omstart fra NTLDR menyen i oppstarten (TRYKK F8) og skriv ned det som komer opp på blåskjermen. Lenke til kommentar
Zelig Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Maskinen min funker igjen. Kjørte kommandoen chkdsk c: /p etter å ha startet reprasjonsmodus fra windows-cd`en. Det gjorde susen. Puh! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Det gjorde jeg og første gangen, men det skjedde igjen like vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå