Ivan Drago Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Strømadapteret til min tundra 1557 har (delvis) tatt kvelden. Med en gang jeg kobler til PCen slukner den etter et par sekunder (ser det på den grønne lampa) Spørsmålet er hvor jeg finner slike billigst? Kan gjerne med en universaldings. Kjøpte PCen for 2,5 år siden så er vel lite å hente på garanti? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Strømadapteret til min tundra 1557 har (delvis) tatt kvelden. Med en gang jeg kobler til PCen slukner den etter et par sekunder (ser det på den grønne lampa) Spørsmålet er hvor jeg finner slike billigst? Kan gjerne med en universaldings. Kjøpte PCen for 2,5 år siden så er vel lite å hente på garanti? 5 års reklamasjon. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bestilte netopp lader selv til bærbar. Universal-lader til 96,- med dagens dollarkurs inkl frakt. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 tar det lang tid å få levert en slik en da? Selges det ikke billige universalladere i norge? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Strømadapteret til min tundra 1557 har (delvis) tatt kvelden. Med en gang jeg kobler til PCen slukner den etter et par sekunder (ser det på den grønne lampa) Spørsmålet er hvor jeg finner slike billigst? Kan gjerne med en universaldings. Kjøpte PCen for 2,5 år siden så er vel lite å hente på garanti? 5 års reklamasjon. Er vel ikke 5 års reklamasjon på ladere, akkurat som med batterier? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Strømadapteret til min tundra 1557 har (delvis) tatt kvelden. Med en gang jeg kobler til PCen slukner den etter et par sekunder (ser det på den grønne lampa) Spørsmålet er hvor jeg finner slike billigst? Kan gjerne med en universaldings. Kjøpte PCen for 2,5 år siden så er vel lite å hente på garanti? 5 års reklamasjon. Er vel ikke 5 års reklamasjon på ladere, akkurat som med batterier? Laderen er en kjernekomponent i datamaskinen. Om strømforsyningen i en stasjonær maskin tar kvelden så går vel det under 5 års reklamasjon. Batterier er ikke støttet, for det er en kjemisk reaksjon som blir svakere for hver dag uansett. Men en lader skal teoretisk vare mye lenger en et skjermkort eller en cpu. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjøpte universallader på Elkjøp. 900 kr for den eneste de hadde. Inkl bil- og flyadapter. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Bestilte netopp lader selv til bærbar. Universal-lader til 96,- med dagens dollarkurs inkl frakt. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Kjøpte samme selv, men problemet er at ingen av pluggene som følger med passer særlig bra. Får det likevel til å funke på et vis så lenge kabelen ligger "rett", men det er litt ubekvemt at den minste bevegelse i laptopen fører til at laderen mister kontakt. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Strømadapteret til min tundra 1557 har (delvis) tatt kvelden. Med en gang jeg kobler til PCen slukner den etter et par sekunder (ser det på den grønne lampa) Spørsmålet er hvor jeg finner slike billigst? Kan gjerne med en universaldings. Kjøpte PCen for 2,5 år siden så er vel lite å hente på garanti? 5 års reklamasjon. Er vel ikke 5 års reklamasjon på ladere, akkurat som med batterier? Laderen er en kjernekomponent i datamaskinen. Om strømforsyningen i en stasjonær maskin tar kvelden så går vel det under 5 års reklamasjon. Batterier er ikke støttet, for det er en kjemisk reaksjon som blir svakere for hver dag uansett. Men en lader skal teoretisk vare mye lenger en et skjermkort eller en cpu. Dette er helt feil. jeg jobber selv med service på laptops og det er bare ett år på lader:/ og dette er noe som jeg ikke er enig med men slik er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå