Ist3 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Heisann, har nå bestemt meg for å bruke 6500,- på oppgradering av Hardware til en gammel kasse her. Det jeg trenger er / Har funnet er: Prosessor(CPU): Intel Core 2 Duo (Helst) skal brukes til gaming / Intel Core 2 Duo Q6600 Skjermkort: Tror jeg går for nVidia, skal være til HDTV, og god til gaming. / 2 stk. 8800 GT kort? RAM / Minne: Skal ha 4 GB ram, garantert. Vi har selv 200 mb ram på den jeg sitter på nå, og skal ha en kraftig oppgradering. Harddisk: 250 gb , minst. men tror veldig bestemt at denne er perfekt HK (Hoverkort): Skal ha SLI, hvis jeg går for 2 stk. 8800 gt kort, hvis ikke jeg går for 8800gt kortene, trenger jeg ikke SLI (nForce), og da skal jeg ha Intel P35 brikkesett. Windows Vista Home Premium 64bits versjon skal jeg ha, så jeg får utnytta 4gb ram. Så kr til bruk av Hardware skal være MAKS 6000 kr, hvis nødvendig gir jeg 200 kr mer. Også det PC-en skal brukes til. Spilling for det meste, mest Half Life 2, Portal CS:S og muligens litt Crysis (Skal helst takle High)og BattleField2. Bortsett fra spilling skal den brukes til Photoshop CS3 og litt videoredigering. Takk på forhånd. (Delene skal bestilles i slutten av April) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå