Hagus Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Hei! Eg lurer på kva som gjekk galt når eg skulle reformatere ardisken for å installere win xp på maskinen min, Eg for berre bekjed om att cd-rom ikke klarer å kopiere installasjons filer fra xp plata og når eg prøver å installere wi 98 igjen så for eg berre feilmeldingen fatal error med user.exe og kan ikke kopiere cab fil og forskjellige dll feilmeldinger KVA ER GALT??? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 bruk en win98 oppstartsdiskett og skriv format c: cdn til xp er ødelagt så legg inn win98 Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Enig med ovenfor - prøv å formater C disken på nytt igjen før du legger noe OS inn igjen. Prøv gjerne å formater MBR også, hjelper kanskje. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Din jævla spammer!!!!! Det er nok med en post, ikke 3!! Når skal det bli stopp på all spamminga her. Har hatt en ekstrem pågang her den siste tida Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2003 Det er nok med en post, ikke 3!! Prøv 7, så skal jeg være enig. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Hadde samme problemet med en stasjonær pc engang, den hadde bare problemer med å lese fra cd-en under installasjon av W2k og Wxp. prøvde alt. tilslutt fant jeg ut at det var rammen som var ødelagt og var årsaken til problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå