Arteju Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har prøvt mange forskjellige musikk Programmer. Som windows Mediaplayer, Nero ,Itunes og mange andre. Ikke før Nylig har jeg sett lyset og oppdaget MediaMonkey. Det inneholder NESTEN alt jeg har vært ute etter i et slikt program. Meget bra taggemuligheter, Bra sorteringer etter artist,sanger osv. Og i tillegg sortering etter plassering på Hdd. Muligheter for konvertering av de fleste vanlige filformater til MP 3Som jeg bruker mest. Da mp3 er kompatibelt med det meste har jeg konvertert alt jeg har til mp3. Gode spilleliste funksjoner. Og kompatibilitet med min Ipod så jeg slipper Itunes. Bra autosynkroniseringsalternativer med mulighet for å konvertere filer til annen størrelse for bedre kvalitet, evt dårligere kvalitet og plass til flere sanger. Og Mye my emer. Men de nevnte ting er det jeg liker best. Men jeg savner en ting. Muligheten for å også hatt musikkvideoene sortert på samme måte som musikken i musikk/media programmet. Noen som kjenner til et program som også muliggjør dette? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vil tro at Winamp kan ordne den biffen tålig greit.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er ikke sikker på om det er dette du leter etter, men jeg snublet over det på MM forumet. Det er godt mulig en dedikert videoavspiller er bedre. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Har brukt Winamp en del ja. Men likte rett og slett MediaMonkley Bedre. WinAmp var det siste programmet jeg brukte. Men da hadde jeg ikke integrert musikkvideo bibiloteket mitt. Var ikke klar over at den støttet det Virker jo forøvrig veldig bra sånn som jeg kjø med en dedikert spiller. Bruker VLC da den spiller alt som finnes. Nesten uansett kvalitet på videoen. Men da må jeg manuellt inn i mappen å klikke på sangen for å spille den. Kan ikke gjøre det via MediaMonkey, noe som hadde vært perfekt. Latskapen Lenge Leve Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jepp, snakk om luksusproblem Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Hadde jo vært greit med en "All in One" Ting da Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er ikke sikker på om det er dette du leter etter, men jeg snublet over det på MM forumet. Det er godt mulig en dedikert videoavspiller er bedre. Har du sett på det? Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Satt nettopp å las om det ja. Men det virket, ut fra mange av kommentarene som om det er et skript for omforming av videofiler? Samtidig virker det som det oppretter en egen videonode i Media Monkey. Så det kan set ut som om du kan være inne på noe der. Men pga mangel på tid, med lange arbeidsdager, så håper jeg å få tid til å studere det mer i helga :D:D Virker som om det er det nærmeste man kanskje kan komme den perfekte løsning. Skulle noen ha tid så må de gjerne ta en test å se hvordan det virker For øvrig så har jeg blitt tipset om en plugin på Mediamonkey sine sider, som virker lovende. Skal prøve å få testet den ut også. Endret 1. april 2008 av Arteju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå