torbjornen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nokon som veit kva som er normal responstid for svar på kontaktskjema for Canal Digital? Ein dag? Ei veke? Eller kanskje eg må vente ein månad? Skulle prøve å hjelpe ein onkel på over 80 med parabol, sidan området vert utan dekning av det nye bakkenettet. Sendte bestilling på parabol og programkort for NRK. Dette var påskeafta. Fekk svar same dag om at ein hadde dekning av bakkenettet, og difor ikkje fekk nytte seg av tilbodet. Men ein kunne bestille abonnement på dyre kanalpakkar osv. Sendte melding tilbake om at det ikkje er dekning. Det var ikkje mogeleg å laste opp skjermbilete av dekningskart, så eg la karta ut på nettet og ga opp lenka. Har enno ikkje fått noko svar. Sendte ny e-post fredag, men framleis ingen svar. På heimesida står det at ein får svar same dag eller dagen etter. Kvifor skal det vere så j.... vanskeleg å få tak i noko som ein eigentleg har rett på? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Nokon som veit kva som er normal responstid for svar på kontaktskjema for Canal Digital? Ein dag? Ei veke? Eller kanskje eg må vente ein månad? Skulle prøve å hjelpe ein onkel på over 80 med parabol, sidan området vert utan dekning av det nye bakkenettet. Sendte bestilling på parabol og programkort for NRK. Dette var påskeafta. Fekk svar same dag om at ein hadde dekning av bakkenettet, og difor ikkje fekk nytte seg av tilbodet. Men ein kunne bestille abonnement på dyre kanalpakkar osv. Sendte melding tilbake om at det ikkje er dekning. Det var ikkje mogeleg å laste opp skjermbilete av dekningskart, så eg la karta ut på nettet og ga opp lenka. Har enno ikkje fått noko svar. Sendte ny e-post fredag, men framleis ingen svar. På heimesida står det at ein får svar same dag eller dagen etter. Kvifor skal det vere så j.... vanskeleg å få tak i noko som ein eigentleg har rett på? Det er riktig at du ikke kan få NRK kort dersom det er dekning fra bakkenettet. Er du helt sikker på at det ikke er dekning ? Hvis det i teorien er mulig så får du ikke gratis kort. Han må antagelig bo i det "kvite" område skal han få gratiskort. http://www.ntv.no/dekningskart http//www.canaldigital.no/templates/generalarticle____25273.aspx Definisjonen på "ikke dekning" er fra myndighetene definert slikt: Den aktuelle bopel kan ikke motta et tilstrekkelig stabilt og sterkt fjernsynssignal tilsvarende kapasiteten i en signalpakke selv om de har montert en utendørs mottakerantenne med 15 dBd forsterkning inntil 10 m over bakken samt en lavstøy antenneforsterker. Hvilken kanaler fra analogt bakkenett har onklen din fått inn tidligere ? Endret 31. mars 2008 av Bobben1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Skjermbiletet ligg på home.combitel.no/torbjori/canaldigital Eg har ein mistanke om at ein har sett på dekninga for postnummeret, dvs. Flekke. Det hjelper ikkje dei som bur 3 km unna, og utan dekning. Det blir heilt vilt. Onkelen min har i dag NRK1 frå omformar i Flekke. Men det bør uansett dekning eller ei ikkje ta over ei veke utan at ein får svar frå kundesørvis. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Når det gjelder dekning med RiksTV, går det jo an å prøve? Om du har en RiksTV-boks kan du jo ta med den til onkelen din og se om du får signal? Alternativt, hvis det er en Elkjøp i nærheten kan du jo kjøpe en boks uten noen form for abonnement/binding og prøve denne. Etter forsøket pakker du den pent ned igjen og returnerer den på Elkjøps 30-dager-retur. Kan jo være kjekt å spørre i butikken når du kjøper den om retur-reglene gjelder for dekoderen . Når det gjelder respons fra kundeservice, er vel det enkleste å ringe de? Jeg har måttet ta noen telefoner i forbindelse med parabol, og har fått svar i løpet av noen minutter (tror det lengste jeg ventet var et kvarter). Det løser seg nok Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har ringt og bestilt, så no skal alt forhåpentlegvis vere i orden. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Fekk svar på den fyrste e-posten i dag (sundag), 15 dagar etter at den vart send. Fyrst beklagar dei at det tok lang tid på grunn av stor pågang. Dei skriv vidare at eg må gå til ein lokal forhandlar, så må dei sjå på dekningskartet at det ikkje er dekning, og så må dei sende mail til Canal Digital om at eg skal ha pakka. Så då veit ein det. Skjermbileta eg la ut på nettet brydde dei seg altså katten i. I ettertid har eg altså bestilt per telefon, og pakken skulle komme on nokre dagar. Håpar dei ikkje har rota til den bestillinga, men i så fall så har eg i alle fall fått framgangsmåten. Men eg tykkjer det er utruleg at ikkje Canal Digital kan sjå på dekningskartet eg lasta opp. Dersom dei ikkje trur på meg kan dei bruke 20 sekundar, og så finn dei same utsnittet på dekningskartet sjølv. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Selv har jeg også bestilt kabeltv og internett fra dem for over en mnd siden og har enda ikke fått så mye som et svar.. Har sendt mail på mail om det men fortsatt ingenting. Jeg skulle egentlig få en pakke i posten med diverse bokser osv. Så skulle det komme en tekniker og installere. Dette stod på skjemaet jeg fylte inn på webben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå