Gjest medlem-82119 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Såvidt jeg har skjønt så oppdateres kjernen i vista også med sp1, og jeg har lest at bl.a endel antivirus programmer ikke takler dette uten å måtte legge inn ny sp1 versjon. Gjelder dette alle antivirus, brannmurer osv eller bare noen? Lurer også på om brannmur elelr antivirus eller lignende kan blokkere sp1 oppdateringen siden den jobber med systemet det er satt til å beskytte. Bør man derfor slå det av, avinnstallere elelr er det bare å kjøre på og håpe det beste? Bruker AVG professional, comodo firewall og spysweeper. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker Norton (NIS 2008), og det skapte ingen problemer under oppdateringen av min engelsk- språklige Vista Home Edition 64bit ihvertfall. Og NIS 2008 virker like godt nå som før oppdateringen. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bruker Avira, ingen problem! Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bitdefender AV and Internet Security v.10. Fujitsu Shock Sensor v 2.1.0.0. Jiangmin KV Antivirus v. 10 og 2008. Trend Micro Internet Security 2008. Zone Alarm Security Suite 7.1. http://www.hardware.no/artikler/vista_sp1-trobbel/48870 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå