CrazyTeddy Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Systemgjenoppretting er deaktivert på begge diskene, men har et program som tidligere nevnt som heter Eaz-fix som gjør samme nytten. Begynner å bli kraftig lei av viruset/trojan... Hvis jeg innstalerer Windows på nytt er det sjansje for at jeg blir kvitt det? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Last ned SpaceMonger v. 1.40 nest nederst på siden (Bytt tab til free software først). Analyser c:/d: og se hva som tar plass. Vis oss gjerne et bilde. Lenke til kommentar
CrazyTeddy Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 fått fiksa problemet, var EAZ-fix som gikk berserk eller noe i den duren.. alt ble bra igjen etter at jeg avinstallerte det. Takk til alle som tok seg tid for å hjelpe meg Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 kjempefint at det løste seg (til slutt) du kan endre emnetittelen din nå: rediger førsteposten din, og veld "full redigering" skriv: [LØST] i starten av innlegget ditt... Dette vil gjøre det mer oversiktlig her inne på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå