rekyl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er med. Uansett om det blir noe klan eller ikke, er det kjekt med norske å spille sammen med. GT: ricemaN parodY Lenke til kommentar
simentp Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 jeg har 2 GT du kan føre opp: mentorceef sim3ntp gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan man lage klaner for halo 3 nå? Man kunne nemlig dette ingame i halo 2 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei, men man kan det "utenfor spillet". Lenke til kommentar
Frostrud Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Frostrud MELDER SEG TIL Tjeneste:P heftig me halo clan da GT: frostrud heftig navn hadde vært Halo vikings da:D Endret 28. oktober 2008 av Frostrud Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kom gjerne inn på www.HaloNorge.com for å arrangere scrims, det amerikanske ordet for treningskamper mot andre lag. Her er det mange seriøse spillere som helt sikkert kan tenke seg å spille mot noen av dere! Lenke til kommentar
PBre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 det virker ikke som dere er så gode i halo 3 akkurat ganske lave skill points og høy exp på dere alle Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg deltar gjerne i en klan, hvis det er noen som har plass. Gamertag: tinklybrownbear Eventuelt kunne jo vi som kom inn i denne samtalen sist lage vår egen? Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Selv om det er 10 mnd'er siden denne ble opprettet...Trenger noen norske å spille med. Noen som er med? Mest forge-made maps i Custom Games lagd av oss selv men ofc noe matchmaking også. G.T. "EternalSlay" Highest skill 18 total xp 122. Veldig god til kjøring, cappe flagged og med shotgun. Sees Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bjelleklang er gamertaggen min. Jeg er god overall med alle våpen. Er hypp på å spille med norske spillere. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er med Gamertag: ShowySeducer Total XP: 767 Highest Skill: 42 Jeg elsker å bruke sniper, men er ikke særlig god med den Er ikke helt sinnsykt dårlig med den, da. Er vel ca god med de fleste våpna Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det noen aktive norske klaner på halo 3 for tida ? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det egentlig noen som spiller sammen nå? Jeg tenker det kunne vært fint om jeg fikk 2 - 3 kompiser som kan teame up på ranked matches slik at vi kan lvle fort og lett! Samme hvilken playlist, men begynte akkurat op swat og kom i 18 temmelig lett! Sindrato er gametag, add uansett om du duger Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Du kan adde meg, så kan vi få spilt litt online. jeg har faktisk fortsatt en del aktive halo spiller på firends lista mi Endret 2. februar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva heter du på xbox da? eller har du lagt meg til allerede, GT: Sindrato? Lenke til kommentar
coolface10 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg vil lage/bli med i en halo 3 klan, noen som er interiserte? Gamertag: sonnesan Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg vil lage/bli med i en halo 3 klan, noen som er interiserte? Gamertag: sonnesan Fikk et inntrykk av bungie-profilen din om at du er en rusher Lenke til kommentar
Siggern Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Blir gjerne med i en klan, har 880xp og highest skill 41 svar hvis du er interesert. Er god med ca. alle våpen, har spilt online i over 2 år. God med moongoose, warthog og alt annet, har litt over 20000 deaths og nesten 30000 kills tilsammen med social og ranked største spree er 29 (nesten ivincible medalje) har over 2000 multi kill medaljer.Gjennomsnittet med kills hvermatch er på ca. 15, får stort sett bare + i KD spread hver match. Liker custom games godt. Og hvis noen hvil gjøre campaign på legendary så bare si ifra og kansje skaffe alle vidmaster'an for å få recon. Har et par brae ide'er for emblem. GT: siggern Endret 28. mai 2010 av Siggern Lenke til kommentar
SkYHigH88 NOR Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg vil gjerne bli med på clanen Men kommer vi bare til og spille Halo 3??? Ikke Halo wars eller Halo Reach?? Hadde vært supert om vi bytta spill noen ganger. JEG er STOR halo fan! Så jeg sier ikke nei takk for en clan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå