El-Deno Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kan godt bli med i denne klanen, men jeg har ikke spilt på 2 måneder. Skal gå til innkjøp av ny Gold når jeg får lønning. Har vel litt over 100 exp. Lenke til kommentar
terminator50 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) regn med meg!! GT: Spartan k1ller5 en gruppe vi kan hete: Soldiers of Norway Endret 5. april 2008 av terminator50 Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) kansje det funke kl 6 idag? edit eller i morgen Endret 5. april 2008 av Morten_H Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 kansje det funke kl 6 idag? edit eller i morgen ja jeg er klar da Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 eg blir gjerne med gamertag: TNT 897 Lenke til kommentar
Darkhillman92 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen med å lage en MLG gruppe ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kan være med på det MeetMareli Lenke til kommentar
Øby Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For å få kontakt med andre norske spillere er det ikke værre enn å gå til HaloNorge.com. Der holder stort sett alle som spiller halo i Norge til... Lenke til kommentar
wii360 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kan jeg få bli med? GT: FlakeyMetal Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvis dere fremdeles trenger medlemmer kunne jeg tenke meg å være med. Jeg kan stille med webside og eventuelt forum hvis det er interesse for. Gamertag: Gullfisk Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eg kunne tenkte meg å bli med! Gamertag: Da9mt Lenke til kommentar
vdr Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan jeg også være med?.. Heter XXinsaneshotXX Lagde just ny bruker derfor jeg har så få xp å det, men er egentlig litt god:P Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er gjerne med. GT: TNT127 Har laget en clan selv som ble veldig mislykka: The true vikings Lenke til kommentar
Benlar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg kan godt være med, trenger norske folk å spille med, siden Norge ikke støttes av xbox live, eller halo 3, så må vi arrangere å møtes for å unngå lag, så jeg blir med hvis jeg får lov. Har clanen en nettside, eller et sted der jeg kan finne lister over alle medlemmene?, hvis ikke kan jeg lage en til oss. GT: xXiackXx lvl: 50 team slayer lvl: 50 team doubles experience: 1100 ca Jeg fikk 1måned gold med min xbox fra reparasjon, så vurderer å lage en ny konto, så her er det en gullsjangse til å levle opp. I tillegg vil jeg dele med dere hva løsningen på mye av laggen er, og hvordan skill systemet fungerer, halo 3 bruker trueskill systemet, som tar gjennomsnittet av hvor "skilled" du er i forhold til matchene du har spillt, så du ranker opp fortere om du vinner mange matcher i strekk uten å tape noen men med liten xp, tingen er ikke at du ikke levler opp, tingen er at du får så mye xp at skillen din kjører seg "fast" fordi den ikke tror du blir bedre en du er "da", selv om du er pro gamer og slår 4 50'er to ganger på rad. Oppskriften er å lage ny konto, og spille med noen god, og ikke tape noe på 100 matcher (tok meg 76 med 4 tap, og 60 matcher vunnet i strekk) før jeg fikk 50. Så det skal ikke mye til. Laggen fikser dere ved å endre språk til tysk og bruke "prefer my language", du får ihvertfall 30% bedre odds for å få en match som er såvidt spillbar, i forskjell til 60% sjangsen for at du får en server som er totalt uspillbar, spessielt i 48++ levlene. Email meg, eller legg meg til på msn via: [email protected] vi snakkes? Endret 16. september 2008 av Benlar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Wow! Er keen på å komme høyt opp i level før oppdateringen som kommer til neste uke(?), så legg gjerne til laland360 n0n (31 i Team Slayer atm.) hvis du vil "powerlevle" litt! Lenke til kommentar
EverNORS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Høres kult ut. SIGN ME UP! GT: NORSliquid Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Benlar: Hvis du initierer en klanside så joiner jeg gjerne. Mtp. trueskill-systemet så har jeg nok ødelagt litt for megselv ved å ha spilt og vunnet for mye på social i forhold til ranked, men det er ikke noe stress mtp ranken min (for min egen del, såfremt høyeste level ikke er et krav for inngang til eventuell klan ), spiller hver kamp for å vinne ikke for å få badges/skill/xp. Om jeg taper en kamp er det viktig for meg å gå i pluss på kill/death-ratioen. (Vil tro dette gjør meg til en egnet lagspiller) Mine stats her: http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerSt...=Jan%20Kare%20M Lenke til kommentar
Benlar Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) mener du lage en egen clan?, det virker ganske uforsvarkelig av threadmakern å kutte informasjonen til medlemmene, jeg har ikke fått noe svar på hva clanen heter, men jeg vurderer å samle sammen alle de norske GT og legge dem til ihvertfall. Jeg legger deg til ihvertfall. Du er ikke så verst Highest skill 40, med en ranked Rampage Endret 29. september 2008 av Benlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå