Gå til innhold

Spiller du Halo 3 ? Bli med og lage norsk klan

kingliva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg kan godt være med, trenger norske folk å spille med, siden Norge ikke støttes av xbox live, eller halo 3, så må vi arrangere å møtes for å unngå lag, så jeg blir med hvis jeg får lov.

Har clanen en nettside, eller et sted der jeg kan finne lister over alle medlemmene?, hvis ikke kan jeg lage en til oss.

GT: xXiackXx

lvl: 50 team slayer

lvl: 50 team doubles

experience: 1100 ca

Jeg fikk 1måned gold med min xbox fra reparasjon, så vurderer å lage en ny konto, så her er det en gullsjangse til å levle opp. I tillegg vil jeg dele med dere hva løsningen på mye av laggen er, og hvordan skill systemet fungerer, halo 3 bruker trueskill systemet, som tar gjennomsnittet av hvor "skilled" du er i forhold til matchene du har spillt, så du ranker opp fortere om du vinner mange matcher i strekk uten å tape noen men med liten xp, tingen er ikke at du ikke levler opp, tingen er at du får så mye xp at skillen din kjører seg "fast" fordi den ikke tror du blir bedre en du er "da", selv om du er pro gamer og slår 4 50'er to ganger på rad.

Oppskriften er å lage ny konto, og spille med noen god, og ikke tape noe på 100 matcher (tok meg 76 med 4 tap, og 60 matcher vunnet i strekk) før jeg fikk 50. Så det skal ikke mye til.

Laggen fikser dere ved å endre språk til tysk og bruke "prefer my language", du får ihvertfall 30% bedre odds for å få en match som er såvidt spillbar, i forskjell til 60% sjangsen for at du får en server som er totalt uspillbar, spessielt i 48++ levlene.

Email meg, eller legg meg til på msn via: [email protected]

vi snakkes?

Endret av Benlar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Benlar: Hvis du initierer en klanside så joiner jeg gjerne. Mtp. trueskill-systemet så har jeg nok ødelagt litt for megselv ved å ha spilt og vunnet for mye på social i forhold til ranked, men det er ikke noe stress mtp ranken min (for min egen del, såfremt høyeste level ikke er et krav for inngang til eventuell klan :D ), spiller hver kamp for å vinne ikke for å få badges/skill/xp. Om jeg taper en kamp er det viktig for meg å gå i pluss på kill/death-ratioen. (Vil tro dette gjør meg til en egnet lagspiller) :)

Mine stats her: http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerSt...=Jan%20Kare%20M

Lenke til kommentar

mener du lage en egen clan?, det virker ganske uforsvarkelig av threadmakern å kutte informasjonen til medlemmene, jeg har ikke fått noe svar på hva clanen heter, men jeg vurderer å samle sammen alle de norske GT og legge dem til ihvertfall.

Jeg legger deg til ihvertfall. Du er ikke så verst Highest skill 40, med en ranked Rampage ;)

Endret av Benlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...