Gå til innhold

Spiller du Halo 3 ? Bli med og lage norsk klan

kingliva

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har sett at det er veldig lite halo 3 klaner som er norske, og er hypp på og starte en :)

men det er jo ikke veldig gøy og ha en klan bare jeg er med i, så er det noen som er med på og starte en halo 3 klan?

hvis det er noen som er intrisert i og starte klanen med meg så er det vi første som stemmer over navne på klanen og emblem, det er enda bare et krav fra klanen

eller er ikke et krav men hadde vært fint om du hadde mik

vi trenger jo ett navn

Navn : ? kom med forslag

Emblem : ? jeg har et vi kunne hat men skal stemme over

nettside : ? om noen tar på seg og lage det, trenger ikke

Medlemer : 5

Medlems Navn :

------------------

KingLiva 117 lvl :

Highest Skill 10

Total EXP 185

-------------------

Eonzz lvl :

Highest Skill 10

Total EXP 134

-------------------

jrmaster35 lvl :

Highest Skill 20

Total EXP 362

-------------------

morten da owner lvl :

Highest Skill 38

Total EXP 385

-------------------

meetmareli lvl :

Highest Skill 34

Total EXP 251

-------------------

jeg er jo ikke en utrolig god halo 3 spiller, men vis noen er hypp på og bli med i klanen så er det bare og legge inn et innlegg så svarer jeg så fort som mulig :D

eller vis noen har lyst til og spille med en norsk spiller er det bare og legge til kingliva 117 på xbox live :D

mvh Kim^^

Endret av kingliva
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok:D

da her vi noen navn :D

PolarFighters

FrozenShooters

Norway Halo 3 soldier's

Norway Of Halo

Norway's War

noen fler som har noen navn?

Kan jo være med hvis vi snakker prøveperiode eller noe sånnt, aner ikke hvor mye tid jeg har til å spille etter hvert.

GT: Tobben89

Lenke til kommentar
ok:D

da her vi noen navn :D

PolarFighters

FrozenShooters

Norway Halo 3 soldier's

Norway Of Halo

Norway's War

noen fler som har noen navn?

Kan jo være med hvis vi snakker prøveperiode eller noe sånnt, aner ikke hvor mye tid jeg har til å spille etter hvert.

GT: Tobben89

bare og bli med :D

Lenke til kommentar

vil jo si at vi er nokk medlemer nå til og starte clanen , noe mere medlemmer passer ikke inn i diverse spillelister.

jeg kunne vært veldig intresert i og ha spilling i foreksempel tema slayer så ofte som mulig .

ellers så kan det jo være kjekt og vite hva som er folks sterke og svake sider .

jeg er generelt flink til og holde meg i live , er tålomdig og kan gode spille defensivt.

så langt jeg kan få tak i en Br så trenger jeg egntlig ikke andre våpen og er ikke noe mester i sniping , men driver og øver på dette .

Lenke til kommentar
ellers så kan det jo være kjekt og vite hva som er folks sterke og svake sider .

Jeg styrer langt unna Sniper og shotgun, men er egentlig grei med begge i games hvor de er sentrum.

Jeg foretrekker mellomdistanse våpen, helst AR, og tror egentlig dette er min styrke. Jeg er god til å sammarbeide, men jeg tror jeg er enda bedre til å "opperere" for meg selv og ta ut fienden en og en.

Tror også at jeg er over middels god til å kjøre.

Lenke til kommentar

eg er ikkje så god med sniperen men kan bruke den på åpne maps der det ikkje er så mange hindringer, men br er nok mit beste våpen.

likker best når team mates hjelper til og samarbeider om å vinne.

Endret av Morten_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...