kingliva Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ja, jeg har sett at det er veldig lite halo 3 klaner som er norske, og er hypp på og starte en men det er jo ikke veldig gøy og ha en klan bare jeg er med i, så er det noen som er med på og starte en halo 3 klan? hvis det er noen som er intrisert i og starte klanen med meg så er det vi første som stemmer over navne på klanen og emblem, det er enda bare et krav fra klanen eller er ikke et krav men hadde vært fint om du hadde mik vi trenger jo ett navn Navn : ? kom med forslag Emblem : ? jeg har et vi kunne hat men skal stemme over nettside : ? om noen tar på seg og lage det, trenger ikke Medlemer : 5 Medlems Navn : ------------------ KingLiva 117 lvl : Highest Skill 10 Total EXP 185 ------------------- Eonzz lvl : Highest Skill 10 Total EXP 134 ------------------- jrmaster35 lvl : Highest Skill 20 Total EXP 362 ------------------- morten da owner lvl : Highest Skill 38 Total EXP 385 ------------------- meetmareli lvl : Highest Skill 34 Total EXP 251 ------------------- jeg er jo ikke en utrolig god halo 3 spiller, men vis noen er hypp på og bli med i klanen så er det bare og legge inn et innlegg så svarer jeg så fort som mulig eller vis noen har lyst til og spille med en norsk spiller er det bare og legge til kingliva 117 på xbox live mvh Kim^^ Endret 31. mars 2008 av kingliva Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 dette hørres ut som ein god ting, kan bli med eg gt morten da owner Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Syntes dette var en god ide jeg også Så blir gjerne med jeg GT: jrmaster35 Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Flott to medlemer da kan vel vi fire bynne med og finne på navn og embleme og bruke for klanen da har dere en drunkmsn? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 meetmareli stiller opp tja kan jo kalle og noe som har med norden å gjøre PolarFighters FrozenShooters Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) detta blir jo populert! Endret 31. mars 2008 av Morten_H Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 ok:D da her vi noen navn PolarFighters FrozenShooters Norway Halo 3 soldier's Norway Of Halo Norway's War noen fler som har noen navn? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ok:Dda her vi noen navn PolarFighters FrozenShooters Norway Halo 3 soldier's Norway Of Halo Norway's War noen fler som har noen navn? Kan jo være med hvis vi snakker prøveperiode eller noe sånnt, aner ikke hvor mye tid jeg har til å spille etter hvert. GT: Tobben89 Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 ok:Dda her vi noen navn PolarFighters FrozenShooters Norway Halo 3 soldier's Norway Of Halo Norway's War noen fler som har noen navn? Kan jo være med hvis vi snakker prøveperiode eller noe sånnt, aner ikke hvor mye tid jeg har til å spille etter hvert. GT: Tobben89 bare og bli med Lenke til kommentar
roberto458 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei! har klan selv som heter showdowns vi e 4 for øyeblikket. hvis dere er intrisert i custom game-klan kamp gi meg en lyd, når dere får i orden ting og tang min GT: Roberto458 MHV. Ruben Endret 1. april 2008 av roberto458 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 vil jo si at vi er nokk medlemer nå til og starte clanen , noe mere medlemmer passer ikke inn i diverse spillelister. jeg kunne vært veldig intresert i og ha spilling i foreksempel tema slayer så ofte som mulig . ellers så kan det jo være kjekt og vite hva som er folks sterke og svake sider . jeg er generelt flink til og holde meg i live , er tålomdig og kan gode spille defensivt. så langt jeg kan få tak i en Br så trenger jeg egntlig ikke andre våpen og er ikke noe mester i sniping , men driver og øver på dette . Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ellers så kan det jo være kjekt og vite hva som er folks sterke og svake sider . Jeg styrer langt unna Sniper og shotgun, men er egentlig grei med begge i games hvor de er sentrum. Jeg foretrekker mellomdistanse våpen, helst AR, og tror egentlig dette er min styrke. Jeg er god til å sammarbeide, men jeg tror jeg er enda bedre til å "opperere" for meg selv og ta ut fienden en og en. Tror også at jeg er over middels god til å kjøre. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er vell heller ikke kjempe god med sniper og BR, jeg foretrekker helst mellomstore våpen som AR og Needler... tror jeg er litt god til og bruke granater, og sånn passe til og kjøre... vill si jeg er ganske god til og overleve .. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) eg er ikkje så god med sniperen men kan bruke den på åpne maps der det ikkje er så mange hindringer, men br er nok mit beste våpen. likker best når team mates hjelper til og samarbeider om å vinne. Endret 1. april 2008 av Morten_H Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 forresten så stemmer eg på dei tri første navnå, og så må me spilla ein dag Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 jeg er genske flink med sniper og BR, eller jeg synne det er veldig gøy men hvem er hypp på og spille nå? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg går får Polarfighters Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg går får Polarfighters Heller Polarbears. Hva med "Hammers of Tor(/Thor på engelsk)? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 me må planlegga ein dato og klokkeslett og håpa på at det funke for alle Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 me må planlegga ein dato og klokkeslett og håpa på at det funke for alle helt enig:D helgen ? den 04 - 06, 04? er det noen som kan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå