Gå til innhold

Harddisk har mindre plass, enn hva som er riktig.

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

Jeg har en Samsun Spinpoint på 250 GB. Men nå ser jeg under Min Datamaskin at den viser at jeg bare har maks 224 GB plass. Hvorfor i all verden har jeg mistet over 30 GB?

Dette er ikke på grunn av at jeg har installert Windows på denne disken, da Windows allerede har tatt en del GB fra før. Noen som har en forklaring?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ok, takk for svar. Skjønner litt mer nå, for jeg har ikke så altfor mye kunnskap i dette her. Jeg har et til problem. Jeg har to partisjoner - B: og C:.

Alt av systemfiler, spill, filmer, alt ligger på C:, og ingen ting på B:. Men jeg klarer ikke å slette partisjon B:. Går det i det hele tatt ann? Jeg har bootet med Vista CD-en og jeg får ikke slette partisjonen fordi den er grået ut. Men jeg får slette C: hvis jeg vil.

Jeg legger ved et bilde, slik at dere får se. Noen tips hvordan jeg får slettet B: og lagt de 8 GB over til C:??

Edit: Fant ut at det var en recovery disk, som vistnok ikke skal være så altfor lett å slette.

post-105082-1206976552_thumb.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg bruker ikke den til noe som helst. Den er helt tom, og jeg har aldri hatt noen filer i den partisjonen. Så om jeg har noe spessielt bruk for den, det tror jeg ikke.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...