Bamsemumsen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei Jeg er alene Død Så. Hva synes dere og hva er ettertankene deres? Dette er et psykologisk eksperiment, samtidig som det er et dikt. Vil vite hva folk tenker. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har man fått føle på depresjon, kan man nok relatere seg til diktet. Hei (individ) Jeg er alene (ensomhet) Død (dødsønske) Endret 12. juli 2008 av cnon Lenke til kommentar
kimla Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Personlig ville jeg sett på det ekstra store tomrommet mellom "Jeg er alene" og "Død". Gjerne også bruke tomrommet til å finne ut hvordan man skal utvide det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 haha, kreativt.. Jeg prøver også: Sauen beiter Sauen sover Sauen er død Lenke til kommentar
Kinefine Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Helt ærlig fikk jeg ingen ettertanker etter diktet ditt, og sitter med følelsen av at jeg akkurat har lest noen ord. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Helt ærlig fikk jeg ingen ettertanker etter diktet ditt, og sitter med følelsen av at jeg akkurat har lest noen ord. :O, og jeg som brukte så lang tid på det Lenke til kommentar
Coriander Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg skal ikke sitte her og si at enkle ord ikke kan gjøre inntrykk på noen, men her får jeg følelsen av at du jukser litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå