Petteram Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Kjenner meg igjen i den -hr svært få bilder av meg selv. God ide med speilet. I min utfordring så er over 50% av bildene av meg Vi har alle litt forskjellige bilde stiler tror jeg. Heldigvis må jeg si. Tenk så kjedelig hvis alle tok de samme bildene. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 29 april. Det nærmer seg slutten på utfordringen og jeg gleder meg til å ta i bruk andre objektiver. Prøvde meg på et nytt portrett i dag og håper jeg fikk det noenlunde til. 1/30 sek f/2.8 Iso 125 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det var noe med lyset og håret som gjorde det bilde veldig flott:) Er det samme modell som tidligere, med ny hår farge? hehe Veldig bra! Bare imorra igjen dA? Lenke til kommentar
eitp Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fint portrett! Lyset og skinnet i håret var flott. Jeg synes kanskje det er klitt forstyrrende når det ene øyet er helt skjult. eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Samme modell, ny hårfarge. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Samme modell, ny hårfarge. :!: :!: Det er alderen for skifte av hårfarge ja...fint portrett ble det i alle fall. (Min datter hadde til og med grønt en periode, heldigvis er det helt slutt med slikt nå..) RandiA Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Likte hvordan lyset falt over/under nesen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Er i grunnen veldig fornøyd med resultatet selv om det alltid vil være detaljer som kan rettes på. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Flott bilde. Synes ikke det passet veldig bra med håret over øyet jeg heller, da ville jeg heller tatt bildet mer fra siden. Lurt tenkt med paraplyen som bakgrunn. Ellers et skarpt og kjempeflott bilde. Endret 30. april 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Flickr fant bildet godt nok til å bli med i Explore/interestingness Endret 30. april 2008 av Petteram Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 30 april. Så var vi omsider ved veis ende i denne utfordringen. Har vært morsomt og lærerikt og jeg har jammen fått testet denne linsa ut og inn. Dagens og siste bilde for meg har fått tittelen: "Farget glass" 1/2000 sek f/2.8 Iso 100 Det ble en pen samling av dette og jeg tror jeg vet hvilke 3 som går videre. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 30 april. Fin liten Picasso-avslutning det der, både formasjonen og fargene var gode. ....Fiks den collagen du har laget med bildene dine.... ...sånn vil jeg også ha... :!: ...får se om jeg får det til. Blir opptatt litt nå i ettermiddag, så det får bli noe å fundere på i kveld. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 30 april.Fin liten Picasso-avslutning det der, både formasjonen og fargene var gode. ....Fiks den collagen du har laget med bildene dine.... ...sånn vil jeg også ha... :!: ...får se om jeg får det til. Blir opptatt litt nå i ettermiddag, så det får bli noe å fundere på i kveld. RandiA Tusen takk Randi Selv om jeg føler meg litt tom nå har det vært spennende. Skrur av 50mm nå og legger den vekk, men vet at jeg kommer til å bruke den mye i fremtiden. Håper sånne utfordringer ikke kommer for ofte. En i Oktober vil nok passe fint..... Lenke til kommentar
eitp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med vel gjennomført prosjekt. Fin avslutning og fin collage. eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med vel gjennomført prosjekt. Fin avslutning og fin collage. eitp Tusen takk eitp og takk for samværet her. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Men ærlig talt - Budweiser! Kommer du ikke fra Hansa-land ? Tom Ehem, jo det stemmer Hva slags budweiser er dette? Amerikansk skvip eller ekte vare fra Tsjekkia? Den ekte varen er laget og tappet på flasker i Tsjekkia ,og blir tappet på boks i Østerike: http://www.budvar.cz/en/web/index.html Var på øltur rundt i Europe i winter med tur på mange bryggerier osv. Men må si at jeg får lyst å børste støv av 50mm'en etter å ha sett disse bildene. Kamera blir liksom så tungt når jeg bruker 17-55 IS. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Men ærlig talt - Budweiser! Kommer du ikke fra Hansa-land ? Tom Ehem, jo det stemmer Hva slags budweiser er dette? Amerikansk skvip eller ekte vare fra Tsjekkia? Den ekte varen er laget og tappet på flasker i Tsjekkia ,og blir tappet på boks i Østerike: http://www.budvar.cz/en/web/index.html Var på øltur rundt i Europe i winter med tur på mange bryggerier osv. Men må si at jeg får lyst å børste støv av 50mm'en etter å ha sett disse bildene. Kamera blir liksom så tungt når jeg bruker 17-55 IS. Skal sjekke neste gang jeg kjøper. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bra avslutning på aprilfesten det her. Jeg må si at collage ideen var flott, så jeg håper ikke du har noe imot at jeg kopierer den ^^ Takk for flotte bilder hver dag. Jeg har lært masse av å følge med her. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Bra avslutning på aprilfesten det her. Jeg må si at collage ideen var flott, så jeg håper ikke du har noe imot at jeg kopierer den ^^ Takk for flotte bilder hver dag. Jeg har lært masse av å følge med her. Kopier i vei du Marthe-Ma :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kopier i vei du Marthe-Ma :!: :!: :!: Ja, jeg også gjorde det, ble litt slurve-arbeid ja...gjør seg best i "klikke-på" for jeg laget den litt liten. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå