Gå til innhold

Aprilfest 2008 - petteram - fast brennvidde og blender

Anbefalte innlegg

Kjenner meg igjen i den -hr svært få bilder av meg selv. God ide med speilet.

I min utfordring så er over 50% av bildene av meg :blush: Vi har alle litt forskjellige bilde stiler tror jeg.

Heldigvis må jeg si. Tenk så kjedelig hvis alle tok de samme bildene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott bilde. Synes ikke det passet veldig bra med håret over øyet jeg heller, da ville jeg heller tatt bildet mer fra siden.

Lurt tenkt med paraplyen som bakgrunn. Ellers et skarpt og kjempeflott bilde.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

30 april.

Så var vi omsider ved veis ende i denne utfordringen.

Har vært morsomt og lærerikt og jeg har jammen fått testet denne linsa ut og inn.

Dagens og siste bilde for meg har fått tittelen: "Farget glass"

post-10097-1209568327_thumb.jpg

1/2000 sek

f/2.8

Iso 100

Det ble en pen samling av dette og jeg tror jeg vet hvilke 3 som går videre.

post-10097-1209568621_thumb.jpg

Lenke til kommentar

30 april.

Fin liten Picasso-avslutning det der, både formasjonen og fargene var gode. ....Fiks den collagen du har laget med bildene dine.... :hmm: ...sånn vil jeg også ha... :!: ...får se om jeg får det til. Blir opptatt litt nå i ettermiddag, så det får bli noe å fundere på i kveld.

RandiA

Lenke til kommentar
30 april.

Fin liten Picasso-avslutning det der, både formasjonen og fargene var gode. ....Fiks den collagen du har laget med bildene dine.... :hmm: ...sånn vil jeg også ha... :!: ...får se om jeg får det til. Blir opptatt litt nå i ettermiddag, så det får bli noe å fundere på i kveld.

RandiA

Tusen takk Randi :D

Selv om jeg føler meg litt tom nå har det vært spennende.

Skrur av 50mm nå og legger den vekk, men vet at jeg kommer til å bruke den mye i fremtiden.

Håper sånne utfordringer ikke kommer for ofte. En i Oktober vil nok passe fint.....

Lenke til kommentar

Men ærlig talt - Budweiser! Kommer du ikke fra Hansa-land ?

Tom

Ehem, jo det stemmer :blush:

Hva slags budweiser er dette? Amerikansk skvip eller ekte vare fra Tsjekkia? Den ekte varen er laget og tappet på flasker i Tsjekkia ,og blir tappet på boks i Østerike: http://www.budvar.cz/en/web/index.html

Var på øltur rundt i Europe i winter med tur på mange bryggerier osv.

Men må si at jeg får lyst å børste støv av 50mm'en etter å ha sett disse bildene. Kamera blir liksom så tungt når jeg bruker 17-55 IS.

Lenke til kommentar

Men ærlig talt - Budweiser! Kommer du ikke fra Hansa-land ?

Tom

Ehem, jo det stemmer :blush:

Hva slags budweiser er dette? Amerikansk skvip eller ekte vare fra Tsjekkia? Den ekte varen er laget og tappet på flasker i Tsjekkia ,og blir tappet på boks i Østerike: http://www.budvar.cz/en/web/index.html

Var på øltur rundt i Europe i winter med tur på mange bryggerier osv.

Men må si at jeg får lyst å børste støv av 50mm'en etter å ha sett disse bildene. Kamera blir liksom så tungt når jeg bruker 17-55 IS.

Skal sjekke neste gang jeg kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...