sverrelerre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 flotte bilder! Av de siste liker jeg best toget, du har utnyttet bildeflaten godt der, ved å la toget slynge seg bakover i bildet. Jeg ville kanske valgt å utelate stasjonsbygningen. I mine øyne er den siste versjonen (under spoilerteksten) best. Stå på videre! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 flotte bilder! Av de siste liker jeg best toget, du har utnyttet bildeflaten godt der, ved å la toget slynge seg bakover i bildet. Jeg ville kanske valgt å utelate stasjonsbygningen. I mine øyne er den siste versjonen (under spoilerteksten) best. Stå på videre! Tusen takk Sverre. Har faktisk fått samme tilbakemelding på Fotopia ang. croppingen på det bildet. Slik ville det blitt: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bildetittel: "Skipbrudd": Det var veldig fint og enkelt utsnitt, nydelige gråtoner i bildet og fint lys. Tauverket ble nærmest dekorativt. RandiA Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 meget bra, jeg synes det ble et sterkere bilde av den cropen! Lenke til kommentar
eitp Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Enig. Togbildet ble enda bedre nå. eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Okidoki. Noen som har innvendinger mot at jeg bytter togbildet da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Neida. Det er jo en utfordring, ikke en konkurranse. Tom Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Veldig tøft det togbildet, enig i at den siste croppen er bedre. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Veldig tøft det togbildet, enig i at den siste croppen er bedre. Tusen takk for det Gleder meg nå til veterantogsesongen begynner. Jernbanelinjen passerer rett bak huset mitt. Blir nok en del bilder av det tenker jeg.... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 28 april. I dag: selvportrett. Tok med meg et speil ut og klikket i vei til det ble riktig. (helv... så gråhåret eg e blitt) Bildetittel: "Ruslebiffen" 1/250 sek f/2.8 Iso 100 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (helv... så gråhåret eg e blitt) Shit happens :!: Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Veldig bra selvportrett det der. Bra at du ihvertfall ikke gjemte deg bak kameraet. Også kreativt at du tok med deg speilet ut. Det passer stilen på resten av bildene dine bra ihvertfall. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flott selvportrett. Enig at det var kreativt tenkt å dra speilet ut. Og der var avartbildet skiftet også, ser jeg. Du ser litt "tammere" ut nå... eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Flott selvportrett. Enig at det var kreativt tenkt å dra speilet ut. Og der var avartbildet skiftet også, ser jeg. Du ser litt "tammere" ut nå... eitp He he, tam er ordet. Forrige avatar må være 10 år gammelt etter hvert, men sånn er det når det kun er jeg som tar bilder. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kjenner meg igjen i den -hr svært få bilder av meg selv. God ide med speilet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) 28 april. Jøss, fornyet seg...med avataren også, bedre enn den gamle ja :!: PS. Gjort med speil? går det an ja... RandiA Endret 28. april 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 artig ide det der. Du fikk en flott bakrunn og et veldig flott lys. må vel si at det var vel kanskje på tide å bytte avatar også... synes også det var fint at du ikke "gjemte" deg bak kamera, det er ikke store kamera å gjemme seg bak heller... Likte veldig godt tog bildet ditt også. fikk veldig lyst til å se flere. Ellers helt knall Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 28 april. I dag: selvportrett. Dette var en fin måte å ta et portrett på. Det må jeg prøve på en dag. (helv... så gråhåret eg e blitt) Join the club Bildetittel: "Ruslebiffen" Har du prøvd å google "Ruslebiffen" ? Tom Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 28 april. I dag: selvportrett. Dette var en fin måte å ta et portrett på. Det må jeg prøve på en dag. (helv... så gråhåret eg e blitt) Join the club Bildetittel: "Ruslebiffen" Har du prøvd å google "Ruslebiffen" ? Tom Hey..rett på Flickr kontoen min :!: Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kjenner meg igjen i den -hr svært få bilder av meg selv. God ide med speilet. I min utfordring så er over 50% av bildene av meg Vi har alle litt forskjellige bilde stiler tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå