PlaCBo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 man må ofre litt for gode bilder... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Farge-klatt fotoet ditt var friskt og morsomt, klare farger og fint fokus, men som antydet av flere her, kanskje ikke av de mest interessante... :!: RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) 24 april. Klarte ikke å motstå denne familien, bløthjertet som jeg er. Et sikkert vårtegn er det også. Bildetittel: "Lambi" 1/2000 sek f/2.8 Iso 100 Planen min i dag var egentlig å reise inn på Unneland for å skyte paraglidere, men... ....så bynte det å regne og Petter ned han datt :!: Her er forresten 2 som også ble vurdert som dagens: Endret 24. april 2008 av Petteram Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 24 april: Flotte ute-bilder alle, men det du har lagt inn var jo akkurat midt i blinken for April-vår-bilde da. Sauer er gode til å posere også... :!: (Jeg hadde en ku som poserte bra for ikke lenge siden ) RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 24 april:Flotte ute-bilder alle, men det du har lagt inn var jo akkurat midt i blinken for April-vår-bilde da. Sauer er gode til å posere også... :!: (Jeg hadde en ku som poserte bra for ikke lenge siden ) RandiA Pent sminket var den kua også :!: Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kunne høre "bæ'et" av å se på bildet Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Kunne høre "bæ'et" av å se på bildet He he, kom å få lunsj... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kunne høre "bæ'et" av å se på bildet He he, kom å få lunsj... Lam og grønt gress - det er helt klart vår Tom Lenke til kommentar
eitp Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fint lammebilde. Jeg har gått å ventet på en tv2-lammeutfordring, men den kommer visst ikke. Jeg sykler forbi en gjeng på vei til jobb hver dag, og de er veldig fine. Bare synd de er så gode også... eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Fint lammebilde. Jeg har gått å ventet på en tv2-lammeutfordring, men den kommer visst ikke. Jeg sykler forbi en gjeng på vei til jobb hver dag, og de er veldig fine. Bare synd de er så gode også... eitp He he, årets lammekjøtt? Jeg hadde håpet at de skulle sprette litt rundt slik at jeg fikk litt bevegelse, men det var tydeligvis for varmt. Endret 25. april 2008 av Petteram Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) 25 april. Veterantoget som går mellom Garnes og Midttun er et fint motiv. Dessverre er ikke sesongen startet ennå så Gamlelokomotivet står fremdeles i stallen. Men JR var ute og luftet seg i dag og var derfor en fin erstatning. Passer vel best i sort/hvitt sånne.... 1/125 sek f/2.8 Iso 100 Edit: byttet bilde til bedre versjon. Endret 28. april 2008 av Petteram Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vidunderlig komposisjon og slående skarphet som vanlig. Alt det overeksponerte gjorde absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Tusen takk Marthe-Ma Kraftig etterbehandling på denne. Her er noen versjoner som ble valgt bort: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 26 april. Stiv kuling og regn gir meg ikke akkurat lyst til å forlate sofaen i dag. Litt knipsing ble det og har derfor kalt dagens bilde for: "Stemor" 1/40 sek f/2.8 Iso 100 2 bilder som nesten nådde opp: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 25 april: Toget var helt tøfft ja….synes det var veldig bra det nr.3 klikkeutgave også. 26.april: Har jeg smittet dere med plante-bildene nå :!: (Det er en ViolaXwittrockiana)..flott grønnfarge. RandiA Lenke til kommentar
eitp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tøft togbilde. Jeg likte faktisk best fargeversjonen. Nikon har alltid hatt dreisen på fine rødfarger. eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Tøft togbilde. Jeg likte faktisk best fargeversjonen. Nikon har alltid hatt dreisen på fine rødfarger. eitp Jepp, rødfarger blir bra, men sliter med gult har jeg merket. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 27 april. Min kone og svigermor var på hagemesse i dag, mens jeg tuslet rundt på bryggekanten. Der fant jeg dette motivet av en gammel seilskute som hadde sunket ved kaien. Ser dessverre ut som ingen bryr seg om den da den har ligget slik en stund. Bildetittel: "Skipbrudd" 1/1250 sek f/2.8 Iso 100 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ahhh. Et maritimt motiv i sort/hvit. Sånt liker jeg. Liker utsnittet og toneomfanget. Jeg selv hadde nok valgt litt mindre oppskarpning, men det er ikke kritisk. Tom Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Ahhh. Et maritimt motiv i sort/hvit. Sånt liker jeg. Liker utsnittet og toneomfanget. Jeg selv hadde nok valgt litt mindre oppskarpning, men det er ikke kritisk. Tom Takk skal du ha. Jeg funderte en stund om jeg skulle lage en effekt, men lot det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå