hitokiri Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå ansetter vi rett person som frilanser i Amobil.no. Les mer Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skulle gjerne søkt jeg, men har jobb som jeg trives med Kvinner oppfordres spesielt til å søke Er dere en gjeng kåte gutter eller? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er dere en gjeng kåte gutter eller?Det er standard å skrive så lenge arbeidsplassen har flere gutter enn jenter. Hvorfor Bergen? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Vi vil ha folk i Bergen siden redaksjonen er i Bergen. Dersom det finnes en søker der ute som virkelig utmerker seg, men som ikke befinner seg i Bergen, vil vi selvsagt ta han eller hun med i vurderingen. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Sikkert fordi at deres kilder (i all hovedsak engelskspråklige nettsider) kan nås like enkelt fra Bergen som fra noe annet sted? Hva folk virkelig vil lese om er jo iPhone/Iphone. Dermed er ikke hva som skjer her til lands særlig relevant Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hehe, jeg får sende en søknad. Er vel nok av duglige bergensere, men hvem vet? Hva folk virkelig vil lese om er jo iPhone/Iphone.Tror den jevne Amobil-leser begynner å bli ok lei iPhones voldsomme medieomtale. Endret 31. mars 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjører på alikevel. Den som intet våger intet vinner. Er det helt umulig for meg og få en deltidsjobb med og skrive artikler og tester av bærbar forbruker elektronikk når jeg bare er 16 år og går på skole? Trenger ikke være noen stor jobb bare noen artikler eller tester en gang i blant. Sitter og leser masse om nye mobiltelefoner og mediespillere og har stor interesse for det. Hadde vært kjempegøy hvis jeg hadde fått lov til og skrive noen artikkler eller teste en telefon eller mediespiller. Hilsen Torbjørn Endret 31. mars 2008 av Spartan117 Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjører på alikevel. Den som intet våger intet vinner.Er det helt umulig for meg og få en deltidsjobb med og skrive artikler og tester av bærbar forbruker elektronikk når jeg bare er 16 år og går på skole? Trenger ikke være noen stor jobb bare noen artikler eller tester en gang i blant. Sitter og leser masse om nye mobiltelefoner og mediespillere og har stor interesse for det. Hadde vært kjempegøy hvis jeg hadde fått lov til og skrive noen artikkler eller teste en telefon eller mediespiller. Hilsen Torbjørn Den der slenger jeg meg nesten med på. Er selv 16, og har en super interesse for Mobil, og har flere ganger fått spm om å finne mobil til folk. Trenger ikke være noen stor jobb som sagt, men kanskje komme med noen små artikler og slikt. Jeg er ikke så veldig aktiv å forumet, men er veldig aktiv på å lese, og er innom flere ganger om dagen. Men... må nesten se reaksjonene først:P *humre litt* Ole Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bor i Arendal, men det er vel ikke umulig og bruke telefon og e-post? Lenke til kommentar
charles_gwapo23 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har lyst til å jobbe hos Amobil men dessverre jeg er ikke i Bergen akkurat nå. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skulle ønske jeg bodde i Bergen....hadde vært en perfekt jobb Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva folk virkelig vil lese om er jo iPhone/Iphone. Dermed er ikke hva som skjer her til lands særlig relevant Ja, det eneste interessante i hele mobilverden er iPhone... (ironi) Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Søren at jeg bare er 17 Er det i det hele tatt noen nettsteder som amobil, hardware osv som skriver nyheter og lager tester av forskjellige tekniske duppedingser som bruker personer under 18 år? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) kanskje dere burde søke etter rettskrivere også? Endret 10. april 2008 av Wazu Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 kanskje dere burde søke etter rettskrivere også? Hehe... Definitivt Dette var jaggu pinlig. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er dere en gjeng kåte gutter eller?Det er standard å skrive så lenge arbeidsplassen har flere gutter enn jenter. Hvorfor Bergen? Ligger på andre siden av olav kyrres gate 45, rett atte med rimi. Alle bombe attentant foretas der Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jaja, da kan ikke jeg søke hvertfall..... Lenke til kommentar
parleur Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hadde det vært i Oslo, ville jeg gjerne søkt Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dere har vel ikke tilfeldigvis behov for en som kan ta seg av språkvask og feilretting? Jeg bor riktignok i Tigerstaden, men e-post er kanskje et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg