Howard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Med kjøleren Vendetta 2 håper OCZ å kapre enda flere støybevisste kunder. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Liker ikke helt basen på kjøleren. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 V.1 av den her det værste jeg noen gang har montert noen gang så vi får se hvordan denne blir Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ser for meg at den basen fungerer ganske fett hvis cpu'en har varmeespreder, slik som de fleste cpu'er har i dag. Man slepper at varmen må gjennom et lag med kobber før den kommer til varmerørene. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå som vi har det temaet her; noen som kan anbefale en kjøler til en Q9450? ikke høyere enn 10-11 cm, og gjerne veldig stille/vifteløs. skal ha et lite kabinett med 2x120mm vifter som gir luftgjennomstrømning og et skjermkort av den passive typen, Radeon HD3650. Har for liten peiling på kjølere, men de nye 45nm cpuene blir vel ikke så sinnsykt varme? Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Minnemaker?? Skomaker? Hva med minneprodusent? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Minnemaker?? Skomaker? Hva med minneprodusent? Enig. Minnemaker blir barnehagespråk. Lenke til kommentar
MMM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Synes minnemaker var ganske morsomt jeg. Har lagt merke til språkbevisstheten på hardware.no, og det er nok ikke tilfeldig. Forfriskende å se litt ekstra norske uttrykk blant alle fremmedordene vi slenger rundt oss. Endret 1. april 2008 av MMM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå