Gå til innhold

Hvor mange her spiller halo 3?

kingliva

Anbefalte innlegg

jeg har spilt en del halo 3 nå og jeg har enda ikke møtt på noen norske folk på live :S

bare franske, tyske, og amrikanere er de jeg møtter mest på.

men kan de som spiller halo 3 legge inn et innlegg så ser vi hvor mange norske halo 3 spiller e som er her :D

Endret av kingliva
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

halo3 er konge men gikk fort lei online spillinga pga idiotisk opplegg for hva man kan spille......er ikke inntressert i noe annet en slayer/team slayer og capture the flag men havner i alt mulig dill som oddball osv......da ble det game over på meg

Lenke til kommentar
halo3 er konge men gikk fort lei online spillinga pga idiotisk opplegg for hva man kan spille......er ikke inntressert i noe annet en slayer/team slayer og capture the flag men havner i alt mulig dill som oddball osv......da ble det game over på meg

men vis du har flere venner som spiller live så kan du jo lage party eller bare gå på tame slayer der er det bare slayer :D

er du inntrisert i og fortasete og spille lit halo 3 så add meg da vel

gametag : KingLiva 117

Lenke til kommentar

Spilte Halo3 til jeg gikk tilbake til Vegas, som har 150 ganger bedre gameplay :) Feel free to flame, men har hørt det fra utallige personer som har prøvd begge deler.

Dessuten er det mer tilfredsstillende å se blodet fly enn å se gul superrustning forsvinne når du skyter folk. (hørtes teit ut, men dere skjønner hva jeg mener.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...