kingliva Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) jeg har spilt en del halo 3 nå og jeg har enda ikke møtt på noen norske folk på live :S bare franske, tyske, og amrikanere er de jeg møtter mest på. men kan de som spiller halo 3 legge inn et innlegg så ser vi hvor mange norske halo 3 spiller e som er her Endret 31. mars 2008 av kingliva Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg spiller i ny og ne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Siden du ser ut til å være svært interessert i Halo, burde du heller gå på dette underforumet hvor du bare finner halo-prat: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=463 Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 halo3 er konge men gikk fort lei online spillinga pga idiotisk opplegg for hva man kan spille......er ikke inntressert i noe annet en slayer/team slayer og capture the flag men havner i alt mulig dill som oddball osv......da ble det game over på meg Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 halo3 er konge men gikk fort lei online spillinga pga idiotisk opplegg for hva man kan spille......er ikke inntressert i noe annet en slayer/team slayer og capture the flag men havner i alt mulig dill som oddball osv......da ble det game over på meg men vis du har flere venner som spiller live så kan du jo lage party eller bare gå på tame slayer der er det bare slayer er du inntrisert i og fortasete og spille lit halo 3 så add meg da vel gametag : KingLiva 117 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Joda, spiller en gang i blant, men vil ikke kalle meg aktiv. Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eg spillte Halo 3 live ,men blei fort lei av det. Syns ikkje Halo 3 va någe bra Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har Halo3, og spiller online. Men det er sjeldent Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Spiller nå og da men savner fortsatt team snipers Hvis Bungie infører det snart så blir det spilling 24/7 ^^ (sånn ca) Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Spilte Halo3 til jeg gikk tilbake til Vegas, som har 150 ganger bedre gameplay Feel free to flame, men har hørt det fra utallige personer som har prøvd begge deler. Dessuten er det mer tilfredsstillende å se blodet fly enn å se gul superrustning forsvinne når du skyter folk. (hørtes teit ut, men dere skjønner hva jeg mener.) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 team snipers og swat kan jo spilles custom, selv så liker eg veldig godt swat men snipers er ikkje så gale det o Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 spille bare halo når jeg er hos mor siden jeg ga bort xboxen til lillebror. Altså ikke så altfor ofte. Synes cod4 er bedre siden det er mere realistisk. (kan ikke håppe 100 meter/løpe og fortsjatt skyte like bra som om man skulle ligget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå