Gå til innhold

Hovedkort UTEN lyd!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er NØDT til å ha et hovedkort av typen P3/P4, til nød AMD (uansett type) UTEN innebygget lyd.

Siden jeg er sliten av å sjekke info på hvert eneste hovedkort hos de store produsentene spør jeg dere:

Vet noen av dere om noen av nettbutikken selger (NYE) hovedkort UTEN innebygget lyd? (Det er ekstremt viktig at det er uten lyd). Jeg MÅÅÅ ha det. ATX-hovedkort, uten lyd, og som har deler som alle fungerer med NT4. Hvilken nettbutikk kan skaffe meg det???? PLZZZZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo årsaken er at jeg skal sette i et lydkort fra digigram. Og bruke lydredigeringssoftware. og det er denne forbanna softwaren som ikke fungerer om det er lydkort på hovedkortet. Selv om man disabler. Det er no møkk. Må til og med ha NT4. Kan ikke ha noe nyere. Håper dere har medfølelse...

Lenke til kommentar

takk for svarene. Toppmodellene er litt for dyre da. Men hvordan finner jeg ut (uten å se på manualene) hvilke kort som har jumpere for lyd? Noen forslag? Noen av dere som kan det utenatt? Merk at jeg må bruke NT4, så da er det vel lurt med et kort uten masse annet innebygget som da evt ikke fungerer med NT4? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...