Kadra kadabra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei, jeg er NØDT til å ha et hovedkort av typen P3/P4, til nød AMD (uansett type) UTEN innebygget lyd. Siden jeg er sliten av å sjekke info på hvert eneste hovedkort hos de store produsentene spør jeg dere: Vet noen av dere om noen av nettbutikken selger (NYE) hovedkort UTEN innebygget lyd? (Det er ekstremt viktig at det er uten lyd). Jeg MÅÅÅ ha det. ATX-hovedkort, uten lyd, og som har deler som alle fungerer med NT4. Hvilken nettbutikk kan skaffe meg det???? PLZZZZ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har ikke noen kort til deg, men hvorfor MÅ det være uten lyd? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 koster vel ekstra, uten raid og allt mulig usb2 og slikt også med innebygd lan? eller nnoe? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er da bare å disable lyd i bios, eller flytte en jumper. hovedkortet er nok dyrere uten lyd, hvis du i det hele tatt finner et uten lyd da. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 sist gang jeg så et hk uten lyd var et asus kt133A c133 eller hva det het, hadde det selv Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Jo årsaken er at jeg skal sette i et lydkort fra digigram. Og bruke lydredigeringssoftware. og det er denne forbanna softwaren som ikke fungerer om det er lydkort på hovedkortet. Selv om man disabler. Det er no møkk. Må til og med ha NT4. Kan ikke ha noe nyere. Håper dere har medfølelse... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 fungerer fint her bare pass på at det går ann å skru av kortet med en jumper så finnes det ikke mer og ikke legg inn drivere for det, asus er gode kort :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ser at asus har flere nye hk, toppmodeller som har audio som optional, så da er det vel bare å be en webshop å bestille en versjon uten audio-del? se her f.eks. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 spør først de du kjøper av da og se på kortet i butikken helst at det er slik de sier Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 takk for svarene. Toppmodellene er litt for dyre da. Men hvordan finner jeg ut (uten å se på manualene) hvilke kort som har jumpere for lyd? Noen forslag? Noen av dere som kan det utenatt? Merk at jeg må bruke NT4, så da er det vel lurt med et kort uten masse annet innebygget som da evt ikke fungerer med NT4? :-? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Vel, send mail til et par websjapper, spør hva som passer. Kan også ta en tur innom feks komplett eller annen skikkelig databutikk (ikke elkjøp osv), be om å få se, mas i vei, så finner de det du trenger. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Må til og med ha NT4. Kan ikke ha noe nyere. Håper dere har medfølelse... I feel your pain... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 takk for svarene. Toppmodellene er litt for dyre da. ser ut til å gjelde over hele linja, asus, msi osv. tilbyr kort uten lyd også, men norske nettbutikker tar de ikke inn ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå