Gå til innhold

Intellimouse 3.0 Siktet fyker opp av seg selv innimellom

Anbefalte innlegg

Hei har lest litt rundt og skal kjøpe en ny mus ettersom min MX1000 ikke holder opp til målene mine.

Har funnet fra til Razer Deathadder + QPAD|CT men, jeg er ikke helt sikker enda.

Den skal være:

-Presis

-GOD å holde

-Min 2m kabel

Har litt store hender (9-10 i hansker hvis det skal hjelpe)

Har også hørt mye godt om Copperhead av en jeg kjenner men er ikke sikker, kom gjerne med forslag + musematte som ikke er alt for dyr.

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettop kjøpt en Razer Deathadder, strålende fornøyd. Den er basert på samme formen som Intelli 3.0, men i mine øyne perfeksjonert. Hadde en 3.0 før, men denne slår den lett, ligger perfekt i handa - presisjonen er upåklagelig.

Bruker selv Deathadder i kombinasjon med Qpad CT, fungerer utmerket.

Når det gjelder frakt ifra netshop, så mener jeg at den ligger på det vanlige (rundt 80-100 kr?). 150 hørtes litt mye, send en mail til dem for å få oppklaring.

Mvh.

Lenke til kommentar

Ok. Har fått intelli'n men har et problem med når jeg spiller cs så fyker siktet opp eller ned innimellom :S

Edit: bruker verdenskart over europa som musematte :p men trur ikke det skal ha noe å si på det..

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar

Er nok bare musepekeren som blir stoppa i tollen på svenskegrensa og prøver å stikke av.

Ville forresten ikke anbefalt copperhead til fps spill, mens deathadder, diamondback er ganske gode, og har hørt mye bra om logitech g9 derimot.

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

At en mus er upresis, eller hopper litt, kan helt enkelt vaere et hAr i lasern.

Men jo, musematta du bruker kan ogsA vaere et problem, til fps gaming b0r du absolutt kj0pe deg en bra musematte. Jeg selv er gald i harde matter, og annbefaler Steelpad s&s og Xray thunder 9. Sistnevnte har en helt vill glide selv uten skates.

Endret av Nukem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...