Richard87 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei, Jeg har leid en VPS oss Ipeer, som 'datt ut' for en stund siden, og etterpå har jeg kun fått kontakt via SSH /repair-mode/ (Ipeer kontroll panel) Har funnet ut at mailserveren fungerer(serveren motar mail), men FTP/SSH/HTTP etc er dødt:S Jeg begynner og gå tom for ideer, kan ikke finne noen feil i loggene heller(som er hentet fra rett plas: /repair/var/log :S ) Takker for all hjelp Endret 31. mars 2008 av Richard87 Lenke til kommentar
ways Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 har du kontaktet dem ang. problemet? de kan sikkert hjelpe deg. kjedelig å betale for noe som ikke funker. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har prøvd en prøve VPS hos dem. Fikk masse problemer. Jeg kjørte Windows da, men måtte restarte VPSen hver gang jeg skulle koble meg til med remote desktop. Men kunne feks koble meg til med FTP uten å restarte. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Får gjøre det, men tipper det er ett porblem med Ubuntu, som de sikkert fraskriver seg ansvaret får, jeg får lese kontraketen litt nærmere, har ikke lyst og betala får at de skal utbedre det vis jeg kunne fått det til selv(med litt hjelp fra dere;) ) Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå