KnowN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Visst du mangler HK (775) eller CPU så send en PM Fikk dobbelt opp fra komplett siden de rota vekk pakken Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 har allerede bestilt nytt hk asus p5n-e sli Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 NIIICE Samma som meg da.. Driiiiit fornøyd, enkel bios og alt! Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Den è god Tilfeldig eller såg du i signaturen min? Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 jeg bestilte det ifra starten av. dette blir mitt tredje siden psu tok knekken på 2 andre. + at jeg så at du hadde samme Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nice.. Fornøyd jeg.. Det som var ett ++ var den "chippen" du skulle ha alle de start kablene, led og slikt.. Alt samlet i en.. Genialt Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fint at det har ordnet seg for dere gutter Asus P5N-E SLI er fint som faen det Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 siste gang jeg bruker amentio Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er Amentio.no dårlig? Fortell oss, så vi unngår samme feil! Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg valgte å få 2 nye deler av de 2 delene jeg sendte inn. Etter 1 måned på venting ringte jeg inn og hørte (siden emailene ikke ble besvart). Da hadde de sendt meg penger til kontoen og ikke nye deler som jeg ville ha. De sa ikke ifra at de ga meg penger, og på status på amentio.no står det "til behandling" fortsatt. Så satser heller på komplett ifra nå av. Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Enig! Og teit betalingsmåte på Amentio.. Burde vært postoppkrav i det minste! Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hørtes ikke så bra ut nei jeg for min foretrekker netshoposlo.no som nå dessverre blir lagt ned blir kun hentebu for Netshop.no i sandefjord.. Alle kunder hos Netshoposlo.no vil bli overført til Netshop.no Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tjente de for dårlig? Hvorfor? Jeg er så fornøyd med komplett at ja, ingenting negativt å si.. Enkel levering, God Komunikasjon, og ja.. De er veldig flink til å følge : "kunden har alltid rett" ! Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 liker komplett jeg og Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Til å stole på Men en ting, kan man bruke PCI-E ((2.0) skjermkort på ett HK Som støtter bare PCI-E 16x? Som mitt ( se signatur) Og evt. hva er forskjellen? Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 jeg er ikke sikker :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå