superbygger Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lykke til begge to og husk å gi tilbakemelding om åssen det går... Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jess.. Sender inn både CPU og HK til Komplett så jeg får vite hva som er galt.. Håper selfølgelig på at HK er gåent da dette koster 369,- og CPU til 600,- overlevde mine "NooB Kunnskaper" da jeg bygde for føørste gang.. Takker for MANGE gode svar SuperBygger.. (: Stor Hjelp! Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 enig takk til alle Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen som har erfaringer med dette? Eller? Lang tid å vente.. Og ja Noen som vet hvor lang tid ca det tar å få ting tilbake fra komplett.no? Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 jeg har ikke erfaring med å få varer i retur hos komplett. Men de sa til meg på amentio at det ville ta ca 2 uker pga testing osv. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Tok i alt én uke og fem dager fra jeg sendte en defekt rambrikke til Komplett til jeg fikk ny. Fikk faktisk to. Takk som byr sier jeg. Endret 10. april 2008 av Eryk Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 sendte og inn hele maskinen jeg kjøpte i deler tilbake til komplett her om dagen. Den kunne boote helt fint ene dagen, og andre dagen var det kun viftene som startet. Er nok defekt hk, men orker ikke å begynne å sende inn del for del.. kan jo snakkes litt om hvor lang tid det tar? Hos meg nevnte de ei uke inkludert postgangen, sendte den inn den 9. med norgespakke, det tar vel bare en dag eller 2 pr vei Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Så har de sikkert en del pågang og slikt.. Alt spørst jo om det da.. Ringte komplett istad og de sa at når de har motatt delene som er retursendt har de en behandlingstid på 2 dager, så tar liten tid Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 venter fortsatt på delene :/ Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg og.. Skal ringe til komplett i morra.. :/ DET BARE MÅTTE GÅ NOE GALT! Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Slapp av gutter, detta går så fint at Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det som skjedde med en venn av meg var at pcuen kortsluttet, og drepte hovedkorte. Han sendte inn hovedkorte og strømforsyningen. Nå virker pcen fint. Det kan hende noe lignende hente med deg. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Den som lagde dette emne. Endret 15. april 2008 av mazz_222 Lenke til kommentar
kristiboy Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 ja, tenker at det er det som har skjedd med meg også. Takker Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Les posten min på Hjelp av kjøp og salg Supreme.. lei? Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Skal jeg love deg, HELT FOR JÆÆÆÆÆÆVLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå