kingliva Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 de nye mapsa på halo 3 er nå gratis og laste ned, det er 3 nye maps. Map 1 : Foundry et lite map, med konteinere over alt som gjor det til et ok snaiper map Map 2 : Rat's Nest et ganske lite map det og men er en stor runing med to baser på ver side Map 3 : Standoff et ganske mye støre map en de andre som er nye, det er to baser på vær side av mape Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hehe, "nye" blir vel å ta litt kraftig i vel. men joda, gratis de. Har vært det en liten stund nå Og forresten, jeg tror ikke det er lov å ha så stor skrift i signaturen din Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hehe, "nye" blir vel å ta litt kraftig i vel. men joda, gratis de. Har vært det en liten stund nå Og forresten, jeg tror ikke det er lov å ha så stor skrift i signaturen din hehe ok da, de er kansje ikke nye da, men di er di nyeste mapsa til halo 3, som jeg har kommet over da:) er det ikke lov med så stor skrift :S nei eni da får jeg forandre den da Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, det er det jo. Kan jo nevne at Legendary map pack kommer ut om ikke så lenge heller Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, det er det jo. Kan jo nevne at Legendary map pack kommer ut om ikke så lenge heller oiii den hadde jeg ikke hørt om hmmm tror nåk jeg skal laste ned den ja,,, når den blir gratis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 testa ut den ene av de nye mapsa i går, standoff. virkelig gøy Lenke til kommentar
kingliva Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 testa ut den ene av de nye mapsa i går, standoff. virkelig gøy ja det mape er vel det beste synnes jo jeg da det er et fint map på froge å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå