John-Arne Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Driver å hjelper svigers med å finne en bærbar. Kriterier: * Pris, billigst mulig * OS, XP * Wlan * Brukes kun til surfing * 15" * Ikke noe dill som lager ekstra-arbeid for meg.... Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Lenovo N200 ser grei ut. Noen motforestillinger? 3.200,- hos Komplett link til Komplett Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lenovo N200 ser grei ut.Noen motforestillinger? 3.200,- hos Komplett link til Komplett Helt grei den:P Etter min mening en fin fin pc. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lenovo N200 gir klart mest for pengene i denne prisklassen. Fikk skryt, spesielt for byggekvaliteten, da HW.no testet den. * Ikke noe dill som lager ekstra-arbeid for meg.... Ettersom N200 leveres med Vista må du legge inn XP selv, så en liten grad av ekstra-arbeid involverer den Lenke til kommentar
ftang Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ellers har Fortel lansert en del forskjellige laptop'er til 1 krone i dag. Se artikkel på DinSide: Så kom PCen til 1 krone. Kan jo kanskje være et alternativ, dersom svigers synes det er ok å bytte adsl-leverandør da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå