IcedInsanity Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei. Har lurt på om eg skal begynne på MC lappen(tung)eg er 23 og har hatt bil lappen i 3år. Trenger eg mange kjøretimer med MC,er det vanskelig og er teorien noe verre enn bil teorien? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Må du ta teorien på nytt da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ja,eg tror da det Lenke til kommentar
brolle Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg kjørte opp for 2 år siden og har hatt billappen i 25 år. Regnet med at teorien skulle jeg "bare dra innom" å bestå, men jeg strøk med glans. Hjem å lese og deretter gikk det helt greit. MC-teorien har en del om kjøretekniske ting, plassering i veien og sikkerhetsspørsmål som ikke er som i bil, så mitt tips er å bruke noen timer på å lese, så går det fint. Hadde ikke mange rene kjøretimer men det er jo en masse obligatorisk så det ble vel fort 15000,- til slutt. Verdt hver krone etter 2 somre på 2 hjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå