Andlil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei Jeg har til nå brukt et program som heter Tversety til å sette opp en media server til min Ps3. problemet er bare det at for ca 1 uke siden så sluttet dette å virke og jeg har prøvd det meste for å få det til igjen ( reinstall,sytemgjenoppretting og div.andre ting som jeg har lest at skal løse problemet) Men ingen av disse "løsningene" har fungert så mitt spørsmål er om der er noen som har peiling på hva som kan være feilen og hvis ikke om det er noen programer som kan erstate Tversity? på forhånd takk for kjapt og bra svar Lenke til kommentar
potet. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Har du fått løst problemet? Har du gjort noen endringer i programvare like før det sluttet å virke? Har du sjekket at brannmuren din ikke stenger for programmet? Har du kontakt mellom pcen og ps3(ping)? Windows Media Player kan streame filer til PS3 med UPNP over nettverk, men med begrensede filformater. Mediatomb er også et alternativ, men det kjøres på linux. Endret 29. april 2008 av potet. Lenke til kommentar
Andlil Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 takk for svar det ble linux og mediathomb, fungerer utmerket er velig fornøyd med det takk igjen for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå