Dobain Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eller er det en fengselsuniform? Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Aner ikke hvem han over er engang, men om du sier han ER kriminell, så får jeg bare godta det.. Spiller vel også litt på å virke ekte norsk, og en del av fedrelandet, noe jeg mistenkte Toska for å gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Regner med Zhyl0 har rett. Husk at fallhøyden er stor i slike saker. Derfor benytter man seg av alle små psykologiske triks man kan. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Han øverste er Bhatti, tiltalt for terror, drapsforsøk og gudene vet hva. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bhatti har nok kledd seg sånn for å gi et inntrykk av at han er tradisjonell nordmann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå har de jo faktisk gjort studier på klesplagg og utfall av rettsaker da. Det viste seg at du har større sjans for å bli frikjent om du går i lyseblått enn om du går i rødt. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Nå har de jo faktisk gjort studier på klesplagg og utfall av rettsaker da. Det viste seg at du har større sjans for å bli frikjent om du går i lyseblått enn om du går i rødt. Derfor politifolk alltid blir frikjent for politivold? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Derfor politifolk alltid blir frikjent for politivold?Nja... Ikke helt. Husker dagbladet eller vg hadde en sak om akkurat det der for et par år tilbake. Var et par rettsforskere som reagerte på politifolks vitnemål i slike saker. Vanligvis så er det slik at en politimann blir sett på som et "ekspertvitne". Deres utsagn blir ilagt spesielt mye vekt da de er trent i å huske og legge merke til detaljer. Disse forskerne fant det veldig besynderlig at politifolk som i andre saker hadde gitt krystallklare vitnemål nå plutselig ikke husket, ikke hadde sett ting osv. Skal se om jeg finner artikkelen jeg sikter til, men lover ikke noe. Når det gjelder det med farger så har jeg der ingen andre kilder en advokaten min. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 har vg søk på google å tumla seg inn på hw? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513846 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Dette emnet har vel ikke så mye med religion å gjøre. Vi flytter det til humor, siden det ikke reiser noe seriøst spørsmål til diskusjon heller. Geir Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tenkte akkurat det samme når jeg så han i den Gensern. Jaha? Noe PR greier? Jaaah? Hmmm. Kanskje noe angående og få ""sympati""? Leke Norsk? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kanskje begge liker å gå i lusekofte..? Har dere prøvd det? Det er ganske deilig. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det å dra inn appelsin og sjokolade er bare med å latterliggjøre hele greia ytterligere, må nesten le. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gjorde han det? Sikkert 100% for og og og og og og og og og og leke Norsk! Endret 3. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sikkert 100% for og leke Norsk! OFFTOPIC: *Host, kremt* Ikke for å være bitch, men puss på norsken din du. Det heter for å leke norsk. Ikke og. Dette er riktig: Jeg leker og er norsk. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ^ Og hvis du oversetter det til engelsk så blir det "I is norsk" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sikkert 100% for og leke Norsk! OFFTOPIC: *Host, kremt* Ikke for å være bitch, men puss på norsken din du. Det heter for å leke norsk. Ikke og. Dette er riktig: Jeg leker og er norsk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sikkert 100% for og leke Norsk! OFFTOPIC: *Host, kremt* Ikke for å være bitch, men puss på norsken din du. Det heter for å leke norsk. Ikke og. Dette er riktig: Jeg leker og er norsk. Skjønte ikke vitsen med og dra inn Norsk-lekser nå... Om tema: Aner ikke hvorfor han går med sånn ullgenser. Dem bruker jo aldri det i Irak\Afghanistan. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sikkert 100% for og leke Norsk! OFFTOPIC: *Host, kremt* Ikke for å være bitch, men puss på norsken din du. Det heter for å leke norsk. Ikke og. Dette er riktig: Jeg leker og er norsk. Ser ikke helt poenget, men når du skal rette på norsken til andre får du tenke på din egen først. Du hadde litt tegnsetting der som ikke var helt stabil. On Topic: Hva gjør man ikke for å vekke sympati... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå