Wrigley Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Her skal du få det beste rådet. Kjøp en 360 arcade til 1495 og eventuelt oppgrader den etter hvert om du føler for det. Blir ikke noe dyrere det uansett enn å kjøpe vanlig. Så kjøper du kanskje PS3 når GT5 kommer ut i 2009 en gang og da koster PS3 garantert mindre også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eneste to eksklusive spillene jeg har interesse av må være Gran Turismo og God of War.Men nå har jo Xbox360 Forza Motorsport som sagt, og for å være helt ærlig så ser Gran Turismo ut til å bli tatt igjen av Forza Motorsport når det introduseres så lite nytt i Gran Turismo 5. Nå kommer jo ikke GT5 før i 2009 heller Jepp, jeg ser ikke bort i fra at Forza 2 fortsatt vil være kongen på "simulator" haugen når GT5 kommer. Etter prolog å dømme er det eneste som virkelig har forandret seg grafikken, og selv om Forza ikke har helt den samme grafikken byr det på mye mer nytt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan få en brukt Xbox360 Premium (med alt vanlig innhold) @ nyeste fabrikkversjon, hvor det følger med: - Ekstra trådløs kontroll - Minnekort (256MB) - Army of Two -Call of Duty 4 -Halo 3 -Forza Motorsport 2 -Gears of War -Turok -Assassins Creed -Bioshock -Fifa 2008 -Devil May Cry 4 -Kane & Lynch -Skate Det virket jo ekstremt fristende! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 hmm, fikk mail fra personen som solgte pakken og han sa den var modifisert med iextreme v1.4 slik at den kan spiller backups? Men at den fungerer med Xbox Live.. Nå har ikke jeg noe behov for en slik modifisering, men kan jeg bli bannet fra Xbox Live med denne modifiseringen selv om jeg spiller med kjøpte spill? Bryr meg jo ingenting om den er modifisert, bare det ikke skaper noen problemer for meg. Var jo en veldig god pakke, til en veldig fin pris.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Var et meget fristende tilbud ja, gode spill følger og med i den pakken. Om du er ute etter X360 kan den pakken være verd pengene. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du kan nå ta en ren sammenligning av hva som kommer på begge maskinene. På X360 så er disse spillene på vei (157 spill) : 2 Days to Vegas50 Cent: Blood on the Sand Age of Conan: Hyborian Adventures Age of Pirates: Captain Blood Alan Wake Aliens: Colonial Marines Alone in the Dark Alpha Protocol ArmA 2 BAJA Banjo-Kazooie Battlefield: Bad Company Battlestations: Pacific Beijing 2008 Bionic Commando Bioshock 2 Blood Bowl Borderlands Brothers in Arms: Hell's Highway Brutal Legend CellFactor Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Cipher Complex Civilization Revolution Command & Conquer 3: Kane's Wrath Command & Conquer: Red Alert 3 Condemned 2: Bloodshot CrimeCraft Crusaders: Invasion of Constantinople Damnation Dance Dance Revolution Universe 2 Dark Sector Dark Void Darksiders: Wrath of War Dead Space Destroy All Humans! Path of the Furon Deus Ex 3 Dirty Harry DogTag Don King Presents: Prizefighter Dragon Ball Z: Burst Limit Dungeon Hero Edge of Twilight Elveon Enemy Territory: Quake Wars Fable 2 FaceBreaker Fallout 3 Far Cry 2 Fracture Galactic Command Gears of War 2 Ghostbusters The Video Game Golden Axe: Beast Rider Grand Raid Offroad Grand Theft Auto IV GTR Guitar Hero: Aerosmith Halo Wars Harker Heavy Rain Hei$t Hellboy: The Science of Evil Highlander Huxley Indiana Jones 2007 Infernal Infinite Undiscovery Interstellar Marines Iron Man Just Cause 2 Kengo Zero King of Fighters: Maximum Impact 2.5 Kingdom Under Fire II KnightBlade: Line Of Defense Kung Fu Panda L.A. Noire Last Remnant Legendary LEGO Batman: The Videogame LEGO Indiana Jones: The Original Adventures Leisure Suit Larry: Box Office Bust Lord of the Rings: The White Council Lost Planet: Extreme Condition - Colonies Edition Madden NFL 09 Mafia 2 Marvel Universe Online Mercenaries 2: World in Flames Midnight Club: Los Angeles Mirror's Edge Monster Jam NASCAR 09 NBA Ballers: Chosen One Ninja Gaiden 2 Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Possession Postal III Precursors Prey 2 Project Offset Project Origin PROTOTYPE Pure Race Driver GRID Rage Red Faction: Guerrilla Resident Evil 5 Rise of the Argonauts Rock Band Rogue Warrior Saboteur Sacred 2: Fallen Angel Saint's Row 2 Salvation SBK-08 Superbike World Championship Schwarzenberg Section 8 Silent Hill V Soulcalibur IV Star Wars: The Force Unleashed Supreme Commander The Bourne Conspiracy The Chronicles of Narnia: Prince Caspian The Incredible Hulk The Outsider The Scourge Project The Secret World The Shadow of Aten The Siege of Khe Sanh The Wheelman THEY This is Vegas Tiberium TNA Impact To End All Wars Tom Clancy's Air Combat Tom Clancy's EndWar Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Tomb Raider: Underworld Too Human Top Spin 3 Two Worlds: The Temptation UEFA Euro 2008 Unreal Tournament III Velvet Assassin Voltage Voodoo Nights WALL-E Warhammer: Battle March Warhound White Gold: War in Paradise Witches Wolfenstein World in Conflict Wrestle Kingdom WWE SmackDown! vs. RAW 2009 X-Blades På PS3 så er disse på vei (141 spill) : 2 Days to Vegas50 Cent: Blood on the Sand Aliens: Colonial Marines Alone in the Dark Alpha Protocol Amphibian Man BAJA Battlefield: Bad Company Beijing 2008 Bionic Commando Borderlands Brothers in Arms: Hell's Highway Brutal Legend Buzz! Quiz TV Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Cipher Complex Civilization Revolution Coded Arms: Assault Command & Conquer: Red Alert 3 Condemned 2: Bloodshot CrimeCraft Crusaders: Invasion of Constantinople Damnation Dark Sector Dark Void Darksiders: Wrath of War Dead Space Destroy All Humans! Path of the Furon Deus Ex 3 Dirty Harry Dragon Ball Z: Burst Limit Enemy Territory: Quake Wars Eyedentify FaceBreaker Faith and a .45 Fallout 3 Far Cry 2 Fatal Inertia Ferrari Challenge Trofeo Pirelli Fifth Phantom Saga Final Fantasy Versus XIII Final Fantasy XIII Fracture Ghostbusters The Video Game God of War III Golden Axe: Beast Rider Gran Turismo 5 Grand Theft Auto IV Guitar Hero: Aerosmith Harker Haze Heavy Rain Hei$t Hellboy: The Science of Evil Highlander Indiana Jones 2007 Infamous Interstellar Marines Iron Man Just Cause 2 Killzone 2 King of Fighters: Maximum Impact 3 Kingdom Under Fire II Kung Fu Panda L.A. Noire Last Remnant Legendary LEGO Batman: The Videogame LEGO Indiana Jones: The Original Adventures Leisure Suit Larry: Box Office Bust LittleBigPlanet Lord of the Rings: The White Council Madden NFL 09 Mafia 2 Mercenaries 2: World in Flames Metal Gear Online Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Metro 2033: The Last Refuge Midnight Club: Los Angeles Mirror's Edge Monster Madness: Grave Danger MotorStorm 2 NASCAR 09 NBA Ballers: Chosen One Ni-Oh Old West Game (Working Title) Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Overlord: Raising Hell Possession Project Origin PROTOTYPE Pure Race Driver GRID Rage Red Faction: Guerrilla Redwood Falls Resident Evil 5 Resistance 2 Rise of the Argonauts Rock Band Rogue Warrior Saboteur Saint's Row Saint's Row 2 SBK-08 Superbike World Championship Section 8 Silent Hill V SOCOM Confrontation Soulcalibur IV Star Wars: The Force Unleashed Tekken 6 The Agency The Bourne Conspiracy The Chronicles of Narnia: Prince Caspian The Getaway 3 The Incredible Hulk The Outsider The Scourge Project The Wall The Wheelman THEY This is Vegas Tiberium Time Crisis 4 TNA Impact To End All Wars Tom Clancy's Air Combat Tom Clancy's EndWar Tomb Raider: Underworld Top Spin 3 Two Worlds UEFA Euro 2008 Valkyria Chronicle Voltage WALL-E WarDevil White Knight Chronicles Witches World in Conflict WWE SmackDown! vs. RAW 2009 X-Blades Informasjonen er hentet fra www.tothegame.com Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Alle spillene som var med var visst kopier også.. Sånt gidder jeg ikke å bruker penger på. Kan få en PlayStation3 60GB pakke (med to kontroller og to spill) til 3'200kroner, det er også veldig fristende. Har en del PlayStation2 spill som jeg da også kan spille Pluss jeg vurderer å skaffe et Logitech G25 ratt og pedaler, og det fungerer jo ikke med Xbox360 Endret 31. mars 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Dersom du fikser deg ein 60GB PS3 til 3200, da har du fikset deg bra, med to spill og to kontrollere atpåtil. Røverkjøp etter min meining. Det er skammelig at Logitech rattene er ubrukelig på Xbox 360, syns å måtte sitte der med MS sitt ratt som rett og slett faller fullstendig i grus sammenlignet med det PS2/3 folket kan rutte med. Eg syns nesten du må slå til på denne PS3 pakken uten å nøle, Xbox 360`er er det jo flust av, billige er det også Endret 31. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Spurte dama hva hun ønsket av PlayStation3 og Xbox360, og det var uten tvil PlayStation3 og Singstar som gjaldt der i gården Tror jeg sier ja til PlayStation3 60GB pakken, den produseres jo ikke lengre så dette er nok en av de få mulighetene jeg har til å få en bakoverkompatibel PlayStation3.. Noen som vet om gamle Singstar spill funker på PlayStation3? Får vell ikke brukt de gamle mikrofonene? Men fungere kanskje de gamle spillene med de nye mikrofonene til PlayStation3 ? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Mikrofonene fra PS2 Singstar er kompatible med PS3-versjonen, så jeg skulle tro det er omvendt også. Her har du info og sangliste: http://en.wikipedia.org/wiki/Singstar_PS3 Og her en liste over PS3-eksklusive: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Play...on_3-only_games ^Er masse titler der som virker lovende. FFXIII og FFversusXIII er garanterte tillegg til min samling når de kommer. Men jeg ser det er flere som kunsulterer dama når de skal kjøpe konsoll... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Men jeg ser det er flere som kunsulterer dama når de skal kjøpe konsoll... Dama foran alt vettu Er jo nesten litt frekt å skaffe en Xbox360 som ikke har Singstar, eller noe som ligner i det hele tatt, når det er det eneste spillet dama mi egentlig har lyst på.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Noen tips til hvor jeg kan få tak på noen billige Blu-ray filmer da? Lenke til kommentar
Wrigley Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men jeg ser det er flere som kunsulterer dama når de skal kjøpe konsoll... Dama foran alt vettu Er jo nesten litt frekt å skaffe en Xbox360 som ikke har Singstar, eller noe som ligner i det hele tatt, når det er det eneste spillet dama mi egentlig har lyst på.. Er ikke Rock band kommet ut i Europa enda? Er vel synging og skit der. Selv går jeg heller til tannlegen enn å spille disse greiene. Guitar Hero osv. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå vet jeg ikke helt hvordan det ligger an med MediaCenter muligheter med disse konsollene, men det hadde jo også vært kjekt og et lite pluss om jeg enkelt kunne streamet musikk og filmer fra PC-en til TV-en via konsollen, om ikke også legge filmer og musikk rett på harddisken. Hvordan er det med slike muligheter? Installerer du Windows Media Player 11 kan du streame DivX/Xvid rett fra PC til 360. Det samme med MP3, som også fint kan spilles av når du spiller spill! En funksjon jeg bruker ofte. Nå veit jeg ikke hvordan det er med PS3, så det får noen annen ta seg av. Uansett, fin post hvor du har tatt for deg både positive og negative med begge konsoller og gjort litt undersøkelse selv. Er egentlig ikke så mye mer å legge til. Uansett hvilken du velger blir du nok fornøyd! Men jeg har ingen problemer med å anbefale deg en Xbox 360 m/ Forza 2! Kjempe konsoll og kjempe spill, sikker på jeg har brukt over 100 timer på kun det spillet! Og siden jeg ble så fornøyd med mine 2 siste bilder får jeg hore de litt til! clickables Og for guds skyld ikke hør på den soppen over meg, bare det at han trur GTA4 (PS3) tar 50GB sier jo sitt.. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg kan få en brukt Xbox360 Premium (med alt vanlig innhold) @ nyeste fabrikkversjon, hvor det følger med: - Ekstra trådløs kontroll - Minnekort (256MB) - Army of Two -Call of Duty 4 -Halo 3 -Forza Motorsport 2 -Gears of War -Turok -Assassins Creed -Bioshock -Fifa 2008 -Devil May Cry 4 -Kane & Lynch -Skate Det virket jo ekstremt fristende! Mye gode spill... Både SP og MP Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tingen er vel at alle spillene var kopier, ergo er det jo litt risky å spille de online Trur uansett du blir veldig fornøyd med PS3 valget ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tja, du har jo allerede drøftet deg frem til svaret. Alt avgjøres på om du vet hva red ring of death betyr. Epic. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Akkurat hva jeg mente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, det var jo en logisk måte å tenke på ^^ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvis du er bilsim fan, anbefalar eg Forza2 på det sterkaste. Eit fantastisk spel. Microsoft rattet er også utruleg bra saman med dette spelet. I førsteposten din drøftar du veldig bra - det ser ut som om du tenkjer langt framover. Eg vil berre ønskja deg lukka til med val av konsoll, eg er ein av dei som har gått til innkjøp av begge to -- og er nøgd med det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå