Gå til innhold

Skal jeg velge PlayStation3 eller Xbox360?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er om man ville gått for PS3 selvom kontroller er crappy? xP :S

selvsagt... fikk krampe i fingrene første gangene jeg spillte på ps3en min, var helt jævli i forhold til xbox360 som jeg var vant til... nå bruker jeg kontrollerne om en annen uten problemer.. vanesak, og hvertfall ikke noe som bør avgjøre valget av konsoll. Selv om seff 360 kontrollen er bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror mX burde lese hva jeg skriver før han kommer med usaklige uttalelser. Hvis du hadde sett hva du svarte på, mX, ville du kanskje lagt merke til at jeg skrev "ett". Det betyr at det kun er ett eneste plaststykke på hele D-paden. Hadde jeg skrevet "et", kunne du med god grunn ha svart det du svarte.

 

Hvis du ennå ikke forstår noe som helst kan jeg gjøre deg oppmerksom på at "ett" er med to T-er, og "et" er med én. Det samme gjelder for øvrig ordet "en" eller "én". Som du ser skrev jeg "én", som svarer til "ett". "En" blir samme betydning som "et".

Lenke til kommentar
Jeg tror mX burde lese hva jeg skriver før han kommer med usaklige uttalelser. Hvis du hadde sett hva du svarte på, mX, ville du kanskje lagt merke til at jeg skrev "ett". Det betyr at det kun er ett eneste plaststykke på hele D-paden. Hadde jeg skrevet "et", kunne du med god grunn ha svart det du svarte.

 

Hvis du ennå ikke forstår noe som helst kan jeg gjøre deg oppmerksom på at "ett" er med to T-er, og "et" er med én. Det samme gjelder for øvrig ordet "en" eller "én". Som du ser skrev jeg "én", som svarer til "ett". "En" blir samme betydning som "et".

Du skjønner ikke en kødd du? eller? Og spar meg for den "grammatikken" eller hva det nå skal være... :p

Lenke til kommentar
I så fall var det en elendig spøk, og det tror jeg jeg har forklart grundig nok nå.

Hehe...svært så sur du var da..men men, ikke alle kan være like blid!

 

Btw, når du mener ETT plaststykke? vil det da si at du vill ha den delt opp i flere stykker? altså litt plast der, og litt jern der, og litt tre der...eller?

 

Nei da, nei da, syns 360 kontrollen er god jeg. Skal også være litt enig at D padn er av "litt" dårlig kvalitet, men ellers så er den perfekt :)

Lenke til kommentar
For min del, bare for å ha litt å si; Så synes jeg Ps3 spaken er MYE bedre en Xbox spaken!

 

Ps3 spake fordeler\ulemper:

+Sitter godt i handen

+Når alle taster lett!!!!!

+liten

+lett

+Six axis

+Trådløs

-+R2\L2 er akse (Dette er både fordel og ulempe i mitt syn, greit med litt mer kontroll over "Gasspedalen", men skuffer litt når man bruker den til skyting)

- Ikke veldig solid, føles ihvertfall ikke solid ut!

-Six axis fungerer dårlig i noen spill, f.eks Burnout Paradise

-Ikke vibrasjoner i spaken, men så har jo Dualshock kommet såeeh.....

 

Xbox

+Trådløs

+Stilig design

+Vibrasjon

+Axse "Gasspedal"

-For min del synes jeg det er dårlig system med tastene

-Litt for mye taster

-litt stor

-Må kjøpe batteri

 

 

 

Kill me if im wrong, but; Es denkt sein den Steuerknüppel Ps3, der das beste ist!

 

Æsj, tenkte dessverre delivs på den gamle Xbox spaken, shit...

 

Jaja, liker ennå Ps3 bedre av en eller annen grunn:P

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Enkelte fanboys vil sikkert finne fram høygafler og fakler for dette, men ifølge Mark Randel i Terminal Reality kunne PS3-utgaven av Ghostbusters hatt dobbelt så mange objekter samtidig på skjermen om ikke spillet ble "begrenset" av å bli utviklet for Xbox 360 også.

 

http://snipurl.com/26688

 

Nå skal det selvfølgelig legges til at PS3 er hovedplattformen spillet utvikles til, i og med at det er Sony som eier rettighetene til Ghostbusters-franchisen.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
men ifølge Mark Randel i Terminal Reality kunne PS3-utgaven av Ghostbusters hatt dobbelt så mange objekter samtidig på skjermen om ikke spillet ble "begrenset" av å bli utviklet for Xbox 360 også.

 

:)

Og her er begrunnelsen hans for det..

 

The PlayStation 3 has seven processors and the 360 only has three, so seven versus three means you can do a lot more on the PS3.

Rart han ikke sa at PS3 kunne vise 2.33x så mange ting på skjermen :D :D

 

Men stusser også litt over at det er 360 som holder tilbake PS3 utgaven, og ikke Wii eller PS2 som det også skal slippes til :D

Endret av KEELr
Lenke til kommentar
Men stusser også litt over at det er 360 som holder tilbake PS3 utgaven, og ikke Wii eller PS2 som det også skal slippes til :D

 

Det er fordi spillet som utvikles til Wii og PS2 (for en gangs skyld utvikles det faktisk primært til Wii og portes til PS2 i stedet for motsatt) er et helt annet spill enn "storebror" til 360 og PS3 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...