Mala Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 D-paden til 360 er skikkelig elsk. dessverre så er det der så ironisk som det blir. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Eg har alltid brukt D-Pad på PS2, men etter at eg kjøpte Xbox 360 har eg kun brukt analog stick til bevegelse. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Eg og, synest Sony kunne spandert på PS3 ein ny kontroll, ikkje nødvendigvis den banansaken som lenge var aktuell, men Dualshock 2 er utdatert etter min meining. Mykje meir komfortabelt å bruke X360-kontrolleren. Gamecube-kontrolleren (trur eg det var) er og knall. Enig, jeg er bortskjemt med X360 kontrolleren, syns ikke Dualshock 3 er i nærheten engang. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg synes R2 og L2 er kjipe på ps3. På Xbox 360 former LT og RT seg nydelig etter buen på fingrene mine. Analogstikkene er litt tunge, og for mine tomler er det en ulempe at de er buet opppover. Men D-paden på ps3 er mye deiligere enn på 360 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 D-Pad der knappane består av same stykke plast er noko dritt, uansett. Det er eit minuspoeng til Xbox-kontrolleren. Ein D-Pad bør ha adskilte knapper. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 D-Pad der knappane består av same stykke plast er noko dritt, uansett. Det er eit minuspoeng til Xbox-kontrolleren. Ein D-Pad bør ha adskilte knapper. Kunne ikke vært mer enig. D-paden på 360 er i tillegg for glatt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 D-Paden er det eneste på X360 kontrollen som er så feil som det lar seg gjøre. Virker som de brukte masse timer på hele kontrollen før de i sluttfasen tenkte "shit, vi glemte D-padden", tok et stykke plast og klaska på måfå på kontrollen. Opplevde litt irritasjon når jeg spilte CoD4 og skulle bruke D-padden til granater og nattsyn. Fikk en del bomvalg i starten. Lenke til kommentar
valori Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dpaden på min launch 360 er elendig men på den nye jeg kjøpte er den faktisk helt kurrant. Så tror MS har gjort noe med det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dpaden på min launch 360 er elendig men på den nye jeg kjøpte er den faktisk helt kurrant. Så tror MS har gjort noe med det. Men det er fortsatt bare ett plaststykke? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Selvfølgelig er det den samme Endret 21. april 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kanskje det bare var den gamle hans som var litt slitt Lenke til kommentar
valori Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kanskje det bare var den gamle hans som var litt slitt Problemet med den gamle var den var mye "tyngre" å presse og den registrerte ikke alltid heller. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har ikke Sony noen planer om en forbedret kontroll da? :S Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Sony skulle forbedret kontrollen da de ga ut Dualshock som svar på N64's analogstikke kontroll. Da de klasket de 2 stikkene på den ellers perfekte kontrollen gikk alt til helvette. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke noe imot plasseringen av analog stickene på ps3, men skulderknappene er noe herk. Jeg liker også den ekstra tyngden som 360 kontrolleren har. Er enig med de som disser xbox d-pad. Den er ikke særlig god. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Sony skulle forbedret kontrollen da de ga ut Dualshock som svar på N64's analogstikke kontroll. Da de klasket de 2 stikkene på den ellers perfekte kontrollen gikk alt til helvette. Ja, det var utvilsomt det som utgjorde å være eller ikke være for Playstation merkevaren.. - alt - gikk til store h etter det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ps3-kontrolleren er litt lett ja, men det glemmer jeg fort når jeg har begynt å spille. Nå har ikke jeg spilt så veldig mye ps3, men nok til å danne meg et visst inntrykk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, det var utvilsomt det som utgjorde å være eller ikke være for Playstation merkevaren.. - alt - gikk til store h etter det. Ja det er min mening, PS kontrollen i sin tid var meget god, knappene var i passelig størrelse, kontrollen var i passelig vekt og det var passelig plass mellom knappene. Så kom N64 ut med analogstikken og Sony ville følge etter, resultatet var 2 analogstikker på kontrollen. Etter det har jeg aldri helt likt PS kontrollen, de 2 stikkene synes jeg ødela det som ellers var en god kontroll. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Spørsmålet er om man ville gått for PS3 selvom kontroller er crappy? xP :S Lenke til kommentar
delfin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor Xbox 360? * 1/2 pris for konsollen * Bedre FPS i samtlige(?) cross platform-spill * Mye bedre ergonomi på kontrollene. PS3 sine er ikke VELDIG ulike de jeg brukte da jeg rundet Tomb Raider 2 på PS1 * Bedre grafikkprosessor * Smart anti-aliasing, som ikke herper FPS * Flere og bedre eksklusive titler En misforståelse: * Xbox 360 har ikke 1080p. Jo, den har det. Den hadde det ikke i starten, men det har vært 1080p på den så lenge jeg har hatt bruk for det ihvertfall. Uansett er dette fullstendig irrelevant, da så å si INGEN spill rendres i 1080p, og det er en god del som rendres i sub-720p og. Forskjellen på 1080p og 720p på konsoll er hvor scalingen blir foretatt. Men nok fanboying fra min side. Jeg er bare så evig lei av PS3-kids som ikke har peiling på hva de snakker om når de sammenligner konsoller. "Jammen Sony sier at PS3 er ti ganger bedre enn 360...", ... Når det er sagt, er ikke PS3 noen halvgærn maskin det heller. Den har absolutt noen fordeler, men som spillmaskin er Xbox360 et foreløpig førstevalg, av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå