Gå til innhold

Spill til PS3, kom med tips! :-)

Beatrix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke mer rollespill du liker? Final Fantasy er er i alle fall rollespill. Er vel ikke noe konkret om når FF XIII serien kommer ut, er vel 2 planlagte spill til PS3 så langt.

Jo, jeg liker rollespill, egentlig alle typer. Men jeg likte ikke XII, det ble for "pc" for meg. Likte heller ikke X-2. Men likte fra VII - X (x var ganske dårlig men helt ok og søt).

Men jeg finner ingen rollespill til Ps3. Og jeg vil gjerne kjøpe spill så jeg ikke sitter her med en ps3 og ingenting å gjøre;-)

Lenke til kommentar
De 2 FF-spillene som Square Enix jobber med for tiden, kan du se langt etter. De kommer hvertfall ikke før i 2009 en gang. Et godt rollespill som jeg kan anbefale deg nå er Folklore.

Er det i salg i norge da?

Folklore er i salg i Norge ja.

Lenke til kommentar
De 2 FF-spillene som Square Enix jobber med for tiden, kan du se langt etter. De kommer hvertfall ikke før i 2009 en gang. Et godt rollespill som jeg kan anbefale deg nå er Folklore.

Er det i salg i norge da?

Folklore er i salg i Norge ja.

Oh, flotters! Kom gjerne med flere tips. Litt flaut men jeg likte jo faktisk Spyro the dragon en gang i tiden. Ha-haha. ;-)

Lenke til kommentar
Det er dessverre ikke stort annet av gode RPG's for PS3 for tiden, kan derimot også anbefale Uncharted: Drake's Fortune, ikke akkurat RPG, men en god action/adventure opplevelse. :)

så utrolig døvt at det ikke er noen bra rpg's ute. det er jo det jeg er mest glad i i hele verden(nesten) K;-/

skal absolutt sette uncharted på huskelista!

Lenke til kommentar
Det er dessverre ikke stort annet av gode RPG's for PS3 for tiden, kan derimot også anbefale Uncharted: Drake's Fortune, ikke akkurat RPG, men en god action/adventure opplevelse. :)

så utrolig døvt at det ikke er noen bra rpg's ute. det er jo det jeg er mest glad i i hele verden(nesten) K;-/

Å ja det burde du, men det er noe kort :(

Runda på rundt 6-7 timer

Lenke til kommentar

Å ja det burde du, men det er noe kort :(

Runda på rundt 6-7 timer

Såpass ja:-)

Har dere noen andre spill å anbefale før jeg blir tvunget inn i en verden av farmakokinetikk da?

Lenke til kommentar

Har Ninja Gaiden sigma selv, veldig morro sellom det er veldig vanskelig, det er liksom ikke like kjedelig som og dø i andre spill.

det er i tillegg ganske langt 14-16 timer skal det være + noe bonus. er ikke helt ferdig med det men det er artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...