RawPower Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei. Jeg vet ikke om dette er riktig sted å legge til denne tråden, men jeg trenger hjelp til å lage en funksjon som lar folk laste ned innhold fra en side, og setter en begrensning på én nedlastning per brukernavn/kode. Jeg kan ikke programmere, selvom jeg har begynt å lese på det, så jeg leter egentlig etter noen som kan hjelpe meg å lage en slik funksjon. Send meg gjerne en mail på [email protected] hvis du ønsker å hjelpe meg ut. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kan med en gang si at èn nedlastning per kode/bruker er en utrolig dårlig løsning, uavhengig av hva det er snakk om her. Finnes bedre måter å gjøre det på, tatt i betraktning at systemet failer straks en nedlastning blir avbrutt eller må startes på nytt av ukjente grunner. En kan jo alltids også bare kopiere filen uendelig antall ganger etter den er lastet ned. (Just for the record; her skyter jeg bare inn med en kommentar - jeg ønsker ikke å hjelpe deg, så ikke ta kontakt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå